Pokazuje rezultate 1 do 50 od 115

Tema: Odgoda skole! Kako objasniti djetetu da nece u skolu?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    24,572

    Početno

    Hocu reci svako dijete je prica za sebe.
    i kakva je to psihologica koja moze djetetu reci jasno i glasno da ce ici u skolu a poslije skuzit da ga nije istestirala u potpunosti??!!! Helloo svasta. Ona je dobrim dijelom napravila zbrku u djetetovoj a i u vasim glavama. Sorry al meni to izgleda tako.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 01.11.2016. at 21:52

  2. #2
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,982

    Početno

    Citiraj Lili75 prvotno napisa Vidi poruku
    Hocu reci svako dijete je prica za sebe.
    i kakva je to psihologica koja moze djetetu reci jasno i glasno da ce ici u skolu a poslije skuzit da ga nije istestirala u potpunosti??!!! Helloo svasta. Ona je dobrim dijelom napravila zbrku u djetetovoj a i u vasim glavama. Sorry al meni to izgleda tako.
    Slažem se.

    S druge strane, dijete s disfazijom treba trajnu stimulaciju i možda bi godina u običnom vrtiću bila gubljenje vremena, ali godina u Suvagovom specijaliziranom vrtiću mogla bi takvom djetetu dobro doći.

    Sanja, gdje ste bili na radnoj terapiji? Možda ja mlatim bzvz ako ste sve već to odradili.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 01.11.2016. at 22:01

  3. #3
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,680

    Početno

    Citiraj Lili75 prvotno napisa Vidi poruku
    Hocu reci svako dijete je prica za sebe.
    i kakva je to psihologica koja moze djetetu reci jasno i glasno da ce ici u skolu a poslije skuzit da ga nije istestirala u potpunosti??!!! Helloo svasta. Ona je dobrim dijelom napravila zbrku u djetetovoj a i u vasim glavama. Sorry al meni to izgleda tako.
    Ne znam kako ti zamisljas testiranja u sustavu, ali rijetko koje testiranje traje dovoljno dugo da bi se pokrila vecina najvaznijih podrucja.
    Kod upisa u skolu moze se pokriti probirom sira slika ako stucna sluzba koristi stampane testove za upis. Uz razgovor sa djetetom i roditeljom. Ali to nije obavezno i dobar dio skola tone koristi jer testovi kostaju. Ali su testovi vrlo zgodni jer otkrivaju sumnju na organska ostecenja. Nasa skola kod upisa to nije koristila, nego samo razgovor u trajanju 20 minuta.

  4. #4
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    24,572

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Ne znam kako ti zamisljas testiranja u sustavu, ali rijetko koje testiranje traje dovoljno dugo da bi se pokrila vecina najvaznijih podrucja.
    Kod upisa u skolu moze se pokriti probirom sira slika ako stucna sluzba koristi stampane testove za upis. Uz razgovor sa djetetom i roditeljom. Ali to nije obavezno i dobar dio skola tone koristi jer testovi kostaju. Ali su testovi vrlo zgodni jer otkrivaju sumnju na organska ostecenja. Nasa skola kod upisa to nije koristila, nego samo razgovor u trajanju 20 minuta.
    Ma da taj skolski sustav je nepouzdan zato sam i ja isla privatno. Al kazem trazila bih jos jedno misljenje zbog svih mozebitnih faktora koji su u igri a utjecu na dijete i njegovu sliku o samome sebi.

  5. #5
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,982

    Početno

    Citiraj Lili75 prvotno napisa Vidi poruku
    Ma da taj skolski sustav je nepouzdan zato sam i ja isla privatno. Al kazem trazila bih jos jedno misljenje zbog svih mozebitnih faktora koji su u igri a utjecu na dijete i njegovu sliku o samome sebi.
    Ne znam ništa o djetetu o kojem je ovaj topic, ali agramatizam i disfazija nisu trice i kučine koje se mogu riješiti na brzinu. Čak često ni 2x tjedno kod logopeda nije dosta, nego se s djetetom mora kontinuirano raditi. Ovdje nije u pitanju samo mišljenje struke, odnosno najmanje dva stručnjaka (logoped i neurolog, pa psiholog),koji je najbolji interes djeteta. dijete treba sustavno motivirati da koristi jezik na ispravan način. Uzalud će čučati u vrtiću još godinu dana ako će se sva terapija svesti na logopeda 1x tjedno. On treba okruženje u kojem je stalno stimuliran. Moj stariji je bio na granici da ga pošalju u Suvagovu školu. Pedijatrica je to čak zagovarala, ali budući da su logoped i neurolog rekli da može u redovnu, tako je i upisan, uz IP. Da mi je tada psihologica rekla da jeza njega bolji Suvag, tamo bi išao. Ali dobili smo preporuku za redovnu školu. Ispalo je dobro jer je dobio odličnu učiteljicu koja je imala sluha za njega i još nekoliko učenika kojima je trebala dodatna pažnja. Kad je krenuo, uz školu vodili smo ga logopedici u Suvag do trećeg razreda, a na kontrole neurologu ide i dalje. I ništ mu nije, obični klipan, zapravo vrlo uspješan.... hehehe....samo put do toga nije ni brz ni lagan.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •