Nasla sam šteker u kaficu ( dok cekam da stariji odradi instrukcije :D ).

sa disleksijom je zeznuta stvar da kod svake vrste disleksije, pa i kod svakog djeteta pojedinacno pale samo odredene stvari, a neke druge ( koje drugoj djeci pomazu) njima odmazu. Zato treba napraviti super dijagnostiku, ali jos vaznijeod svega pratiti djete, ispitivati KAKO ono vidi slova, kako ono vidi citanje. Sto joj pomaze, sto joj otezava.
Ja radim biljeske. Sa biljeskama dolazim na procjene da uputim strucnjake koje je tocno podrucje problem .
npr. kad joj citam tekst razumije
zbunjuju je rijeci sa istim korjenom , a drugacijim nastavcima
ne moze se sjetiti kako slovo ili broj izgleda kad ga cuje
podcrtavanje testa joj jako odmaze, sve joj se spaja u jedno
boldanje joj odmaze, odvaci paznju
....
i tako, dijete i ja napravimo popis do najsitnijeg detalja. Sa tim popisom hodam i kod uciteljica na informacije.
za sada je usmeno sve odlican, a pismeno samo dovoljan.
ali mi sko zapravo u fazi obrade i cekanja. Samo je pitanje dana kad ce papir stici( nadam se sredinom drugog polugodista) , a tada ce uciteljica raditi po uputama ( ona ima bolji i interes, samo ceka sluzbenu potvrdu za pismeni dio).