Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
zapamtila sam da je rekla: UČITELJI SE VIŠE NE MORAJU OBAZIRATI NA ZVONO. Što to znači? Zdravoseljački - oni smiju i mogu primjenjivati blok nastavu ako im tako odgovara
Ovako je kod nas.
Medjutim, u zavrsnim OS razredima puno znaci ako smiju izaci na odmoru bez pitanja na WC, ili imati punu pauzu za marendu, jednostavno protegnuti noge i napuniti ponovo baterije.
E (8. rz) mi se cesto zali na taj osjecaj "zatvorenosti" i "kontroliranosti". Ponizavajuce joj je kad mora pitati da ode u WC, a u teoriji bi u tih 5 minuta pauze od sata do sata mogla.
Da ne govorimo koliko puta je donijela doma marendu nepojedenu do kraja ili nije stigla popiti vode jer su profesori spajali/produzivali nastavu.

Ponekad, kad vidis da svima pase, korisno je. No profesori bi isto trebali imati taj feeling kad je ucenicima potrebna pauza.

Sto se disleksije tice, jedna od najboljih frendica od E. je disleksicna, dijagnosticirana u 6. razredu i muku muci. Ima logopeda, ima pravo na to da joj ispiti budu procitani naglas (ili da slusa mp3 snimku), medjutim nisu svi profesori strucno osposobljeni, i neki ju jednostavno gledaju kao na lijeno djevojce kojemu se ne da uciti.

A ona 2x tjedno ima dodatnu nastavu van skole (prilicno skupu) koja ju osposobljava za ono sto bi joj skola trebala pruziti - i otkako radi van skole sa osposobljenom osobom, puno se bolje snalazi na pismenim ispitima.