Pokazuje rezultate 1 do 50 od 297

Tema: Kako se nositi s disleksijom djeteta?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,730

    Početno

    Citiraj cappy prvotno napisa Vidi poruku
    Upadam kao padobranac, no čisto da čujem neko mišljenje. Sin je 4.razred ( kasnije krenuo u školu zbog psihičke nezrelosti, sinteza i analiza mu nisu išle, dok je po razumijevanje usmenih uputa bio napredniji za svoju dob).Ocjene su mu uglavnom 4, poneka slabija, no ono što mene muči su što primjećujem kod njega nepažnju, brzopletost i tešku koncentraciju...Oduvijek treba pomoć pri zadaći i učenju, na početku sam mislila da je to normalno dok se ne uhoda no kako vidim da to i dalje traje, ježim se od brige što će biti u 5.raz. i dalje. Npr. u stanju je iz prirode čitati i ponavljati jedno gradivo sat vremena a ne nauči ništa, kažem ja kao da su mu misli konstantno negdje drugdje...Tek kad neko gradivo nekoliko puta čuje od mene, onda uspije zapamtiti. Zatim lektira, on ju pročita a neke dijelove kao da nikad čuo nije, opet valjda mehanički čita no u glavu to ne ulazi. To su znači teškoće koje jedino ja vidim, jer gotovo svakodnevno učim s njim i znam koliko vremena i truda mu treba za nešto što neki njegovi vršnjaci odrade u tri( ili više ) puta manjem vremenu. Matematika mu super ide ali gotovo uvijek se prikrade greškica jer pobrka plus i minus ili kod višeznamenkastih brojeva previdi neki broj. Sve više primjećujem da ga frustriraju te stvari, uostalom kao i mene. Nisam sigurna da li je to za neku obradu i što s tim mogu postići ili da jednostavno prihvatim da nam je tako pao grah i da smo osuđeni na zajednička učenja.
    Je, to izgleda kao neka poteskoca.
    Da li je za obradu i sto bi postigla s tim ne znam. Cinjenica jest da sve to moze izbiti na povrsinu u 5 razredu kad izade iz razredne nastave. Sto se tice osudenosti na ucenje i pomoc u ucenju ...na to ste osudeni sa sluzbenim saznanjem o problemu i eventualno IP -om ili bez njega. Ako zelite da dijete ostvari svoje svoje kapacitete.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Postovi
    1,204

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    J
    Sto se tice osudenosti na ucenje i pomoc u ucenju ...na to ste osudeni sa sluzbenim saznanjem o problemu i eventualno IP -om ili bez njega. Ako zelite da dijete ostvari svoje svoje kapacitete.
    Da, ovoga sam svjesna. Peterlin, spominješ dodatno vrijeme na testovima, njemu to ne bi pomoglo, redovito mi govori kako je ispit predao među prvima, samu sebe više ne mogu slušati kako svakodnevno govorim:provjeri si, provjeri, dvaput pročitaj zadatak...Ma kakvi , nema on strpljenja za to,jel to brzopletost ili se drugačije zove...

  3. #3
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,032

    Početno

    Citiraj cappy prvotno napisa Vidi poruku
    Da, ovoga sam svjesna. Peterlin, spominješ dodatno vrijeme na testovima, njemu to ne bi pomoglo, redovito mi govori kako je ispit predao među prvima, samu sebe više ne mogu slušati kako svakodnevno govorim:provjeri si, provjeri, dvaput pročitaj zadatak...Ma kakvi , nema on strpljenja za to,jel to brzopletost ili se drugačije zove...
    Eh, mi smo s našim sinom isto imali dugo uvježbavanje tog ponavljanja, provjeravanja i čitanja zadataka - s promjenjivim uspjehom. Puno je pomogla profesorica iz matematike (viši razredi OŠ) koja ga je znala vratiti u klupu na provjeru ako joj je pokušao predati test prije kraja sata. S vremenom je naučio da treba provjeravati.

  4. #4
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,730

    Početno

    Citiraj cappy prvotno napisa Vidi poruku
    Da, ovoga sam svjesna. Peterlin, spominješ dodatno vrijeme na testovima, njemu to ne bi pomoglo, redovito mi govori kako je ispit predao među prvima, samu sebe više ne mogu slušati kako svakodnevno govorim:provjeri si, provjeri, dvaput pročitaj zadatak...Ma kakvi , nema on strpljenja za to,jel to brzopletost ili se drugačije zove...
    Kod M. provjera ne postoji.
    Mozda postoji u smislu da provjeri da li je slucajno nesto preskocio, ali da on ide provjeravati odgovore ili pravopis -tesko.
    Gotovo u pravilu , od prvog razreda preda test prvi ili medu prvima.
    Zasto?
    Kod njega je to kompenzacija.
    Obzirom da ima izrazito kratak interval paznje ( sad u 8 razredu je na cc 25-30 minuta, a u nizim je bilo i krace.) on je naucio ( sam od sebe, iznutra) sve izrazito brzo prelaziti i pisati dok jos ne izgubi paznju. Nakon toga je sav potrosen i " iskljuci " se , tako da provjera ili vise vremena nema neke svrhe.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •