ovo nije točno, da moraš ić na obradu da bi išao na radionice socijalnih vještina, znam jer sam psiholog i provela sam ne znam ni sama koliko takvih radionica, zavisi tko organizira i s kojim ciljem, ali uopće nije nužno. I teške su mi riječi zaziranje, ja bih uzela riječ preferiranje, budući da su socijalne vještine nešto u čemu svatko ima nešto za naučiti, radije bih stavila dijete u grupu gdje vidi da svi nešto uče, nego samo na razgovor, gdje onda vidi da popravlja samo sebe, a ostali u razredu su sasvim ok (a bome nisu, kako smo vidjeli u napisanom). To mi je razlika između individualnog i grupnog pristupa u ovom slučaju. Čak i ako dijete ide prije grupe na individualnu obradu, to nije isto kao i da cijeli problem rješava individualno. To naravno ne znači da mislim da je loše rješavati ga indivudalno, ali kao roditelj za moje dijete, i kao psiholog za drugo dijete, evo ovo bih rekla.