Pokazuje rezultate 1 do 50 od 1844

Tema: Upisi na faks

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Nisam ni tražila A razinu mature iz HJ, ali ovdje je primjer testa iz B razine: http://www.poslovni.hr/hrvatska/tisu...d-desne-355355

    Da budem zločesta - čitanje s razumijevanjem traži se u trećem razredu OŠ, čak i ranije.

  2. #2
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,714

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Nisam ni tražila A razinu mature iz HJ, ali ovdje je primjer testa iz B razine: http://www.poslovni.hr/hrvatska/tisu...d-desne-355355

    Da budem zločesta - čitanje s razumijevanjem traži se u trećem razredu OŠ, čak i ranije.
    I koji je odgovor tocan? Nisam treci razred, ali ne razumijem pitanje.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    I koji je odgovor tocan? Nisam treci razred, ali ne razumijem pitanje.
    Ma naslov tog članka je maliciozan, jer sugerira da su u maturi bila nesuvisla pitanja s nedokučivim odgovorima. U stvari, kako je vidljivo iz testa priloženog u nastavku članka, radilo se o ulomcima iz nekoliko književnih tekstova na temelju kojih je trebalo odgovoriti na pitanja. Konkretno, ovo pitanje s lijevom i desnom rukom odnosi se na pjesmu Slavka Mihalića "Rastanak sa sobom" koja je bila u testu (u testu je kompletna pjesma, nakon koje slijede pitanja).
    Najobičniji ČSR, ništa više od toga. Neki dan sam za probu poslala jedan takav zgraž-zgraž članak s pitanjima iz "Osmana" svom sinu (završio 8. razred). Odgovorio je na pitanja u roku od 5 minuta uz komentar da je to najobičniji ČSR i da iako pola riječi iz polaznog teksta nije razumio (normalno), ipak je shvatio odgovore na pitanja iz ostalog konteksta.
    Dakle, za tu nižu razinu zaista treba samo malo razmisliti svojom glavom o značenju pročitanog, ništa više.
    Posljednje uređivanje od tanja_b : 15.07.2019. at 10:38

  4. #4
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    I koji je odgovor tocan? Nisam treci razred, ali ne razumijem pitanje.
    Odgovor je "maštovita" - tekst pjesme glasi "lijeva, nespretna, u predjele mašte" iz čega treba zaključiti da je ruka maštovita.

    Ponuđeni su odgovori:

    A. Destruktivna je.
    B. Uvrijeđena je.
    C. Maštovita je.
    D. Spretna je.

  5. #5
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,714

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Odgovor je "maštovita" - tekst pjesme glasi "lijeva, nespretna, u predjele mašte" iz čega treba zaključiti da je ruka maštovita.

    Ponuđeni su odgovori:

    A. Destruktivna je.
    B. Uvrijeđena je.
    C. Maštovita je.
    D. Spretna je.
    Onda je clanak totalna glupost jer nisam vidjela citat pjesme( a privitke nisam otvarala).

  6. #6

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Onda je clanak totalna glupost jer nisam vidjela citat pjesme( a privitke nisam otvarala).
    Pa lijepo sam ja rekla da je naslov članka maliciozan ovo mi je na tragu onog zgražavanja nad bojom Juditinog prstena od prije par godina.

  7. #7
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Onda je clanak totalna glupost jer nisam vidjela citat pjesme( a privitke nisam otvarala).
    Naravno da je glupost. Jer novinari imaju isti problem čitanja s razumijevanjem. Da je to jedina glupost po novinama i na internetu, dobro bi nam bilo.

    Ja sam gledala privitke jer imam iduće godine maturanta kojem će to biti problem, pa me zanimalo. Tja, morat će se potruditi. Dobit će dodatno vrijeme, ali to mu neće puno pomoći ako ne bude umio misliti svojom glavom.

    Ont. Naletjela sam na još jedan tekst (da ne tlačim s linkovima) u kojem maturantica spočitava ministrici kako im u udžbenike nisu stavili takve zadatke kakvi se pojavljuju na DM. Eh.... Sad bih i ja trebala biti zločesta i reći da se ni za život nismo pripremali po priručniku ili youtube filmiću, nego se moramo nositi s neočekivanim situacijama. To je ispit zrelosti. Nije sjajno, da se razumijemo, ali brate nije ni tako strašno kako nas uvjeravaju.

    Kad vidim ove svoje geliptere doma kako stalno pokušavaju uhvatiti prečice (gledaju da što manje nauče, baš kako se ova cura požalila - najlakše je naučiti za ispit odgovore na pitanja, a ne promisliti o gradivu...)

    Daklem sirius, naša su djeca prisiljena misliti od malih nogu i općenito se dobro snalaze u sustavu koji nije prilagođen učenicima s teškoćama (a možda ni bilo kome) pa ima nade da i na maturi bude ok.

    Od dvojice mojih s papirima - jedan se riješio jada i upao na željeni studij. Za drugog me istovremeno strah i manje i više, jer je snalažljiviji, ali s lošijim čitalačkim vještinama i manje zicflajša... Ne znam. Treba imati mjere pri odabiru studija. Davno smo se doma dogovorili - kamo upadneš, tamo ti je mjesto, ali potrudi se da to bude ono što želiš. So far - so good...

  8. #8
    mitovski avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    4,130

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Naravno da je glupost. Jer novinari imaju isti problem čitanja s razumijevanjem. Da je to jedina glupost po novinama i na internetu, dobro bi nam bilo.

    Ja sam gledala privitke jer imam iduće godine maturanta kojem će to biti problem, pa me zanimalo. Tja, morat će se potruditi. Dobit će dodatno vrijeme, ali to mu neće puno pomoći ako ne bude umio misliti svojom glavom.

    Ont. Naletjela sam na još jedan tekst (da ne tlačim s linkovima) u kojem maturantica spočitava ministrici kako im u udžbenike nisu stavili takve zadatke kakvi se pojavljuju na DM. Eh.... Sad bih i ja trebala biti zločesta i reći da se ni za život nismo pripremali po priručniku ili youtube filmiću, nego se moramo nositi s neočekivanim situacijama. To je ispit zrelosti. Nije sjajno, da se razumijemo, ali brate nije ni tako strašno kako nas uvjeravaju.

    Kad vidim ove svoje geliptere doma kako stalno pokušavaju uhvatiti prečice (gledaju da što manje nauče, baš kako se ova cura požalila - najlakše je naučiti za ispit odgovore na pitanja, a ne promisliti o gradivu...)

    Daklem sirius, naša su djeca prisiljena misliti od malih nogu i općenito se dobro snalaze u sustavu koji nije prilagođen učenicima s teškoćama (a možda ni bilo kome) pa ima nade da i na maturi bude ok.

    Od dvojice mojih s papirima - jedan se riješio jada i upao na željeni studij. Za drugog me istovremeno strah i manje i više, jer je snalažljiviji, ali s lošijim čitalačkim vještinama i manje zicflajša... Ne znam. Treba imati mjere pri odabiru studija. Davno smo se doma dogovorili - kamo upadneš, tamo ti je mjesto, ali potrudi se da to bude ono što želiš. So far - so good...
    Ne znam koliko se mogu složiti s tobom. Po meni to nije ispit zrelosti nego ispit usvojenog znanja i logičkog razmišljanja. Upitno je koliko ih je škola pripremila na to. Zanemarimo darovitu, nadprosječno inteligentnu djecu pa i onu prosječnu koja žele učiti, visoko su motivirana (a roditelji si tako često vole pripisati zasluge za to). Ona koja nisu motivirana, koja ne vole učiti, kojima ne ide sve od ruke, pa njih netko treba motivirati, pridobiti, naučiti kako da razmišljaju.

    Sjećam se koliko sam mrzila povijest u OŠ, jer smo imali profesoricu koja je diktirala rečenice a mi smo zapisivali. Dosadno i suhoparno. Da sam bila dijete koje je povijest izuzetno zanimala ne bi me to demotiviralo, ali nisam, kao 95% mog razreda. Dođem u srednju i dobijem genijalnu profesoricu povijesti i zavolim povijest, ali me ta lošija ocjena iz povijesti koju sam imala u OŠ koštala bodova da upišem željenu srednju.

    U J-inoj OŠ su svi 2. razredi ove godine ponavljali jedan ispit iz Hrvatskog jer su strahovito loše napisali. Baš čitanje s razumijevanjem. Tekst je bio vrlo zbunjujući, na neka pitanja bih ja dala iste odgovore. Nitko nije doveo u pitanje sustav, učiteljice, način na koji ih se uči razmišljati i čitati....zar je moguće da je svih 90 učenika glupo?

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •