Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
Uz dužno poštovanje i iskustvu i ostalom, mislim da si tu u krivu.
Ako se učenik u nekom dijelu analize književnog djela ne slaže s profesorom, potpuno je legitimno da kaže (i napiše) svoje mišljenje ako ga pritom zna argumentirati. Dobar profesor će takvog učenika cijeniti više nego onog koji poslušno piše što mu je izdiktirano.
Uostalom, i to je jedan od načina razmišljanja svojom glavom, nisu razmišljanje i logičko povezivanje rezervirani samo za prirodne znanosti i druge egzaktne predmete.

Naravno, treba znati procijeniti i kad se ima smisla eksponirati različitim mišljenjem, postoje nastavnici koji to ne prihvaćaju. Nekad se ima smisla bosti s rogatim, nekad ne. Ali prihvatiti kao nepobitno pravilo "napiši tako kako je profesor rekao bez puno razmišljanja" je, po mom mišljenju, pogrešno.
slažem se. M ima sreću, imala je fantastičnu profesoricu iz hrvatskog u OŠ i dobila je sjajnu sad u gimnaziji, uživa jer voli HJ (to zahvaljujem profi iz osnovne), potiče ih se da izraze svoje mišljenje o djelu

Peterlin, čitanje s razumijevanjem kreće već od 1. razreda, bar je tako bilo kod nas