Pokazuje rezultate 1 do 41 od 41

Tema: HRT pristojba

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #32

    Datum pristupanja
    Jun 2009
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    557

    Početno

    Priča je, u kraćim crtama, takva da smo ugovorili određenu Tomato tarifu za dijete, što je trebalo koštati 70 kn mjesečno, i imala je u sebi 3000 jedinica za tu lovu.
    05.09. smo ju ugovorili, 15.09. smo dobili sms da je ugovorena potrošnja prekoračena i naplaćuje se po 1 jedinici 0,49 kn, i to iznosi toliko-i-toliko kuna.
    Problem je bio što je potrošnja prekoračena 24 sata ranije (taj sms je trebao doći odmah po prekoračenju), i to što nismo upozoreni da, ako uzimaš tu pretplatu bilo koji drugi dan u mjesecu osim prvog dana, broj jedinica se automatski smanjuje. Dakle, nismo imali na raspolaganju svih 3000 jedinica u pretplati i došlo je do prekoračenja koji se naplatio po punoj tarifi. O tome nismo informirani. Zamisli da ugovaraš tu pretplatu krajem mjeseca, ostane ti sića jedinica, sve ostalo će ti se naplatiti po punoj cijeni, a to ti nitko ne kaže. No, naplate punu cijenu tarife.

    I bet that you didn't know that. :D

    Trebalo je nešto telefonskih razgovora da bi se isčačkalo o čemu se sve tu točno radi, ali meni to stvarno ne pada teško. to je dio onog što radim, nema korisničke službe koja može biti upornija od mene. Super je to što se sve snima.

    Eh, ok, onda smo saznali o čem se tu radi, odlučili raskinuti ugovor i to tri dana kasnije, ja sam u međuvremenu otišla u T-com i ugovorila tarifu kakvu sam željela, hibridnu, za 104 ili tako nešto kuna, s kojom nemam straha od prekoračenja jer kad se jedinice ispucaju, nema više ničeg, osim ako ti to ne odlučiš nadoplatiti bonom (što ja nemam namjeru), s tim da je duplo veći broj jedinica (6000). Tu sam decidirano provjerila, svih šest tisuća je u pretplati neovisno o datumu ugovaranja, a s obzirom da sam ga ugovorila pred kraj mjeseca, nije obračunata u potpunosti, naravno. Odnosno, čovjek bi mislio da je to "naravno", ali onda se sjeti da je VIP naplatio u potpunosti, a i preko.

    Muž je otišao u A1 centar (jer se Tomato združio s njima i sve "mora biti odrađeno u glavnom centru", ne u Tomato poslovnici) i povjerovao da su mu raskinuli ugovor (to se sastojalo od kopiranja osobne, slanja negdje, davanja njemu tog papira, koji je u principu fotokopija osobne i rukom napisano da se prekida ugovor) sve dok nam na mail nije u isti dan došao odgovor od njihovog centra za pritužbe korisnika gdje nam odobravaju povrat preplaćenog iznosa (jer ja sam taj račun platila u cijelosti sa pravom povrata na zahtjev), a i račun za 10/2018 koji nismo smjeli dobiti jer smo, jelte, otkazali pretplatu 18.09.2018.

    Ima tu i divna priča o otkazu ugovora, ali mislim da mi neće primiti toliki post.
    Posljednje uređivanje od Evelina : 20.11.2018. at 09:45

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •