Pokazuje rezultate 1 do 50 od 193

Tema: Individualizirani pristup u nastavi

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Citiraj Kosjenka prvotno napisa Vidi poruku

    Između redaka funkcionira tako da dijete dobije testove za maksimalno tri.
    Ovo nije točno.

  2. #2
    Kosjenka avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    4,982

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Ovo nije točno.
    Ja nisam za sve škole rekla niti za sve nastavnike u mojoj školi.

  3. #3
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Citiraj Kosjenka prvotno napisa Vidi poruku
    Ja nisam za sve škole rekla niti za sve nastavnike u mojoj školi.
    Razumijem. Kod IPa učenik bi morao dobiti test oblikovan tako da mu omogući pokazivanje znanja te bi morao biti ocijenjen realnom ocjenom. Kako se učiteljima ne da oblikovati poseban test, može se dogoditi da zbog velikog broja zadataka skalu ocjenjivanja umanje za 10-15%, pa npr. za 85% riješenosti IPovac dobije peticu, a drugi bez IPa dobije četvorku.
    Kod PPa (gdje MORAJU potpuno prilagoditi test, izbaciti sve detalje, a ostaviti najosnovnije stvari) neki učitelji smatraju da takav učenik može dobito maksimalno trojku za 100% riješenosti (što je opet u suprotnosti s preporukama i ne znam sad točno kojim pravilnikom).

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •