Imaš pravo o poplavi individualiziranih da bi se osigurale bolje ocjene.... Navodno Gradski ured (u Zgb) planira stati na kraj tome. Što se tiče manjka učenika i podilaženje, može se to gledati i tako da u školi s malo učenika imaju "bolje" uvjete, manji broj djece i lakše se mogu posvetiti djetetu s većim teškoćama. Naravno negdje postoji granica. I mali broj učenika nije uvijek garancija za kvalitetnu individualizaciju.
Nisu samo učitelji i profesori u pitanju. Postoji negdje kratki spoj na relaciji ERFovci prema nastavničkim zanimanjima. ERFovce spominjem jer su rješenja njihov "izum". Njima se ne da ulaziti preduboko u razumijevanje planiranja nastavnog procesa i zapravo nisu u stanju dati adekvatnu uputu učiteljima . Učitelji s druge strane nemaju dovoljno specifičnih znanja o nekoj teškoći i lakše im je popuštati nego zaista individualizirati.
Ako mene pitaš ne možemo uopće govoriti o pravoj inkluziji u sustavu u kojem postoje rješenja o IP. Inkluzija je sasvim nešto drugo.