Quote Originally Posted by pulinka View Post
Međutim, razred je kao kod BB, sklopljen od dece sa drastično različitim predznanjem i brzinom učenja, plus jedno dete sa pp, tako da za razvijanje bilo čije darovitosti nema baš vremena i prostora, iako bi se možda i našlo volje kod učiteljice.
Daleko je to od crnog scenarija, ali je, recimo, nemaštovito siv.
Eto, ja na ovo nisam ni pomišljala, razred mog djeteta je zapravo vrlo ujednačenih sposobnosti, dosta dugo su po ocjenama bili i najbolji razred na školi, što zvuči kao čisti SF. Ali atmosfera među djecom u razredu je grozna, imaju opetovane slučajeve bullynga, disciplina im je, što su stariji, sve gora, razrednica jednostavno ne zna što bi s njima (na žalost, imali su i peh s razrednicom u višim razredima), a sad se i ocjene srozavaju, ne zbog težine gradiva, nego zbog nerada. Moje dijete u takvoj okolini preživljava, zasad drži glavu iznad vode, i čekamo srednju i novo društvo.
U nižim razredima ovih problema nije bilo ni na vidiku, ali je učiteljica udarila temelje njihovim lošim međusobnim odnosima, što je došlo do izražaja kasnije.

Mojca, ako imaš mogućnosti informiranja, možda bi koristan kriterij bio kakva je nastava hrvatskog i matematike u višim razredima dotične škole. Iako ni to ne mora uvijek biti 100% kako ti kažu. Baš za našu školu sam dobila informaciju da je nastava iz ta dva predmeta loša, ali potrefilo se da je generacija mog sina dobila bolji izbor nastavnica iz oba predmeta, tako da smo, što se tog tiče, vrlo zadovoljni. Bar nešto