-
Evo me konačno. Dugo je potrajalo dok sam stupila u kontakt s učiteljicom iz engleskog jezika. Ukratko, njezin je zaključak da je sama primijetila da dijete sporije čita i piše, no, veli da što se engleskog tiče, to još nije problem jer se sve još uvijek u 2. razredu svodi na kratke rečenice, jednostavne strukture. Kaže da je primijetila lošije predznanje, ne samo kod čitanja, već i prepoznavanja boja. Ista stvar je s brojevima. Također, veli da je na satu često odsutan te mu je potreban poticaj na rad. Za čitanje nam je preporučila igranje memory igre, grupiranje riječi u skupine i slične igre.
Uz sve to, nabavila sam uputnicu i odlučila ipak obaviti još jedan logopedski pregled u Klaićevoj.
Ne preostaje nam ništa drugo nego da vježbamo kroz igru. Uz to me muči što vježbamo i sve ostalo, pa nam ne ostaje previše vremena za engleski. Ali morat ćemo nekako to ubaciti između svih drugih stvari. Ne bih ništa rekla da dijete pokazuje interes, ali njega taj engleski nimalo ne zanima.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma