Kilometraža auta je jako bitna i nije lako provjerljiva. Čak i autima koji su redovno servisirani skidaju kilometražu a bitna je zbog cijene i stanja vozila. Veća kilometraža znači veću potrošnju svih dijelova automobila - kukica, kvakica, šarafa, amortizera, kugli itd. a ne samo motora. A to da današnji auti s lakoćom prelaze 500 000 km uopće ne stoji, baš suprotno.
Naravno da nisu svi prodavači prevaranti, no imaš ih masu koji ušminkaju auto da drži vodu dok majstori ne odu i ostaneš sa kramom od 250.000 km a ono ga prodao kao da ima 80.000 km.
Čak ti ni serviser ne može na prvu reći sve što može biti problematično na autu.
Kao i sve ostalo što se kupuje, možeš proći dobro ili loše, samo što je kod autiju većinom riječ o većim svotama pa ono loše više boli.



Odgovori s citatom
i ima hrpetinu opreme. Sa svim troškovima puta i davanja izašao nas je 79 000 kn. Nekih 15 000-20 000 kn manje nego što bi nas došao u Hrvatskoj.
Taman mu je danas registracija pa mi je aktualna tema ali to sad više kad je star zaista nije neki trošak. U usporedbi sa prvim autom koji je imao registraciju prošli mjesec i trošak je bio točno 5 puta veći... ok za njega smo i kasko uplatili.
parkiram se s njim svugdje stane.

