Citiraj yin&yang prvotno napisa Vidi poruku
Potpisujem od riječi do riječi, znam ja sve to jako dobro i znam da garancije nema, ni ja ni psihologice ne možemo znati kako će doista biti kada ona krene u školu i hoće li biti sada ili ikada ikakvih problema ili neće, i znam da ću krivit sebe ako problema bude i zato me upravo to jako muči.
S jedne strane ja bih joj odgodila tu još jednu godinu pa da joj doista bude lakše godinu kasnije (i da mene netko sa strane pita i njemu bi vjerojatno savjetovala isto) a sa druge strane ne mogu nikako zanemariti tu njenu ogromnu želju i suze kada joj i spomenem da možda neće ići (a čini mi se da je spremna).

I onda povrh svega pročitam ovo:
https://net.hr/magazin/roditeljstvo/...koncentraciju/

Molim te, zvuči li ti logično ovaj citat?
Profesor Thomas Dee rekao je kako odgađanje odlaska u školu dok dijete ne napuni 7 godina doslovce eliminira mogućnost razvijanja ADHD-a.*
ADHD se ne razvija zbog preranog odlaska u školu.

Na tvom bih mjestu poslušala psihologinju koja je testirala dijete. Tim testovima ispod radara inače prođu svakakve teškoće pa ako je uočeno da postoji odstupanje u koncentraciji ili nečemu drugom, onda vjeruj riječima psihologinje. Iskoristi godinu da dijete svaki dan nešto za stolom radi, da poboljša grafomotoriku, da postane samostalna, da si zna podgrijati jelo, da se sama kreće određenim rutama, da vodi brigu o svojim stvarima i svakodnevnim obavezama itd.
U školu nikako ne možeš zakasniti, a ako uraniš, uvijek ćeš kaskati za drugima.