-
Moji uglavnom ne zaboravljaju šta i gde je za domaći i meni se to baš jako sviđa, volela bih da tako i ostane.
Starija je u vrtiću bila strašno rasejana i zaboravna, otkako je krenula u školu totalno se promenila, učiteljica im je dobro organizovana, daje im kratka i jasna uputstva, i odjednom se i moje dete pretvorilo u organizovanu malu osobu koja retko kad zaboravi domaći, bez imalo mog truda.
Sin je rođen organizovan :D, čak malo i previše, i taj će da izgubi silno vreme gledajući da li je papirić zalepio tačno pod uglom od 90 stepeni i tačno na mesto na koje je sebi zacrtao. Ne treba mu to, snalazi se odlično i ovako- vežba memoriju, vežba samostalnu navigaciju po svesci i knjizi-mislim da je ok steći rano te veštine, ako već detetu nije problem.
Ja na te papiriće gledam slično kao i na naočare: ako su nekome neophodne, odlično, dobro je što postoje i treba ih koristiti. Ali neko uopšte nema ni potrebe ni koristi od korišćenja, čak može imati i štete.
Tim pre što se lekcije mahom ne preskaču, složene su po planu i ide se redom po udžbeniku, jedino u engleskom ima nekih odstupanja - ali svaka lekcija ima ogromnu oznaku u kombinaciji broj+slovo, lesson 2a, 3c, itd.
Zato mi je bezveze ta najljubaznija preporuka da ih sva deca nabave, ako mogu. Papiriće, tj.
Posljednje uređivanje od pulinka : 30.10.2018. at 20:09
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma