Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 51 to 61 of 61

Thread: Testiranje na darovitost u vrticu

  1. #51

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Zagreb, Trešnjevka
    Posts
    11,211

    Default

    Meni se čini da tu govorimo o dvije vrste "radionica". Jer ovo što navodi angelina:

    Quote Originally Posted by angelina1505 View Post
    Ma nema to veze sa čitanjem. Rade razne pokuse i projekte. Od kemije, biologije, glazbe...
    zvuči super, ali mi nema veze s ovim što piše Peterlin:

    Quote Originally Posted by Peterlin View Post
    Za dodatne radionice obično se ne odabiru napredna djeca, nego djeca koja imaju velik raskorak između intelektualnog i emotivnog razvoja, da ih se bolje pripremi za školu. To je kriterij, a ne visoki IQ. Ako je dijete pametno i prilagođeno, manje mu treba dodatni rad, aliiii ako je jako pametno i istovremeno emocionalno kaska, to je razlog za radionicu.
    Radionice s pokusima i projektima nekako mi nemaju veze s razvojem emocionalno-socijalne inteligencije, koliko god su djeci zanimljive. Očito se razlikuju od vrtića do vrtića. I vjerojatno ovisi o stručnom timu na koji će aspekt djetetova razvoja staviti naglasak.

  2. #52

    Default

    Tako je, mislim da tih petrilininih po vrtićima i nema. Kod Tanje Sever ih ima.
    Ove po vrtićima su stvarno kao sto smo čokolada i ja pisale, pokusi, projekti, zadaci, muzeji...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #53
    Lili75's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    24,696

    Default

    I ja znam zapravo za te o lojima vi pišete. Moguće.da je kod nas slučajno bilo baš to dvoje djece koja imaju “raskorak“ al zapravo to je to pokusi, projekti i sl . Super fora radionice.

  4. #54
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,289

    Default

    I ovdje dečko kojeg znam ima raskorak

  5. #55

    Default

    Ja sam bila (naknadno) pitala i neke druge mame iz drugih grupa i susjednog vrtića. I za sve troje djece za koje sam čula da su iz drugih grupa/drugog vrtića odabrani za radionicu isto znam da ta djeca imaju “neki issue” s ponašanjem, emocionalnim reakcijama...

  6. #56
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,289

    Default

    ne bi rekla s ponašanjem (!), i emocionalnom reakcijom

    nego više nesnalaženje u vremenu

  7. #57
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,130

    Default

    Iz mojeg iskustva te grupe 'darovitih' u vrtićima zapravo nisu ono što bi trebale biti. Daroviti, iznadprosječni često imaju poteškoće koje prate tu darovitost ili iznadprosječnost i na tim poteškoćama bi zapravo trebalo raditi.

    Odgajateljice biraju te koji će se testirati a često same ne mogu to prepoznati i nisu one krive tome.

    Ja kao roditelj nisam kod svog djeteta prepoznala tu neku potencijalnu darovitost jer je zamotana u perfekcionizam i mnoge druge poteškoće.
    Kod nas su isto tete predlagale. S obzirom da smo bili vrlo bliska skupina, pa sam znala svu djecu, odabrale su baš one koje bih i ja. One koji su vrlo komunikativni, radoznali, otvoreni, sve ih zanima. Od te djece kod jednog je otkrivena potencijalna darovitost. Moja je šutila i nije pokazivala, ne bih ju ni ja odabrala.
    Testirana je za darovite u vrtiću nakon što je zbog sasvim drugih razloga dostavljen nalaz psihologa. Međutim s obzirom da je bila kod Sever na radionicama psihologica je rekla da ju ne bi uzeli u tu grupu jer je u obradi već izvan vrtića. Zato ju je psihologica svako malo zvala kod sebe pa su njih dvije razgovarale i radile neke vježbice.

    I da u tim grupama su radili pokuse i sl. stvari tako da ju ja ne bih na to ni poslala.

    Nakon što je J. krenula u školu u toma našem vrtiću je oformljena baš grupa tih 'darovitih' u koju je išla prijateljica od J. i ništa to nije bilo posebno, ajmo reći da je bilo onako kako bi se trebalo u vrtiću raditi sa svima, ali se naravno ekstra plaćalo.

    A primjer koliko se malo zna o toj darovitosti je da je toj malenoj ove godine predloženo da se upiše u 2.r jer je po testovima visoko iznad prosjeka, a malena je emocionalno daleko ispod prosjeka s puno drugih problema (sličnih kao i moja J.).

  8. #58

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Zagreb
    Posts
    2,729

    Default

    Moje dijete je izabrano u tu grupu u vrtiću (godina prije škole) i plaćali smo mislim ...200kn. Nemam pojma da li su testirali sve. Mislim da nisu. Isto je sve bilo nekak poskivečki...
    U svakom slučaju, on je jedini išao iz svoje grupe. Radionica je bila bezveze i njemu dosadna. Vodile su je psihologica i jedna odgajateljica. On je logički darovit, što je najlakše istestirati.

    Mene zanima kaj je s testiranjima sad u trećem razredu? Nikom ništa ne govore... Kaj je to testiranje samo radi testiranja?

  9. #59
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,289

    Default

    nikad čula da rade nešto takvo u školi, ali ti pitaj možda je to samo kod vas

  10. #60
    Cubana's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    East end
    Posts
    6,747

    Default

    Quote Originally Posted by andiko View Post
    Mene zanima kaj je s testiranjima sad u trećem razredu? Nikom ništa ne govore... Kaj je to testiranje samo radi testiranja?
    Mi smo krajem trećeg razreda dobili doma kovertu da su identificirani kao potencijalno daroviti i sazvan je roditeljski.
    Ovaj tjedan su krenule radionice. 2x mjesečno po 2 školska sata. U četvrtom, jel.
    Last edited by Cubana; 17.10.2018 at 13:07.

  11. #61
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by andiko View Post
    Moje dijete je izabrano u tu grupu u vrtiću (godina prije škole) i plaćali smo mislim ...200kn. Nemam pojma da li su testirali sve. Mislim da nisu. Isto je sve bilo nekak poskivečki...
    U svakom slučaju, on je jedini išao iz svoje grupe. Radionica je bila bezveze i njemu dosadna. Vodile su je psihologica i jedna odgajateljica. On je logički darovit, što je najlakše istestirati.

    Mene zanima kaj je s testiranjima sad u trećem razredu? Nikom ništa ne govore... Kaj je to testiranje samo radi testiranja?
    U razredu mog sina u ovoj dobi samo je jedan učenik bio identificiran kao darovit, ali nije bilo nikakvih radionica - samo je učiteljica za njega imala poseban program. Inače, on je stvarno bio darovit (i danas je) i nadam se da će uspjeti u životu ostvariti sve svoje potencijale.

    Što se tiče ostalih učenika, budući da se radilo o maloj školi (samo 2 razreda u generaciji) jednostavno nije bilo dovoljno klinaca za radionice.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •