Pokazuje rezultate 1 do 50 od 565

Tema: Visi razredi (5.-8.) - da li radite s djecom?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,101

    Početno

    Peterlin vidjet ćemo kako će mala deverati. Voli crtati i skicirati, možda se i upusti u ment. mape.
    Meni te hobotnice od mentalnih mapa stvaraju vizulni kaos, ne mogu uopće opisati nelagodu koju osjećam, vrtoglavicu imam kad je vidim. Velika isto. Njoj je prihvatljivo isključivo nizanje ključnih pojmova jedno ispod drugog te pododjeljcima s par natuknica.

  2. #2
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Peterlin vidjet ćemo kako će mala deverati. Voli crtati i skicirati, možda se i upusti u ment. mape.
    Meni te hobotnice od mentalnih mapa stvaraju vizulni kaos, ne mogu uopće opisati nelagodu koju osjećam, vrtoglavicu imam kad je vidim. Velika isto. Njoj je prihvatljivo isključivo nizanje ključnih pojmova jedno ispod drugog te pododjeljcima s par natuknica.
    Kako god bilo, kad prepiše na ruke u ovom ili onom formatu, nešto nauči.

    Samo da napomenem, mentalna mapa zapravo uopće nije za gledanje, kod nje je ključna izrada, proces učenja je upravo samo crtanje. Poslije ju se komotno može baciti, ali poslužila je svrsi - gradivo je ponovljeno. Upravo zbog tog procesnog učenja tuđe mentalne mape drugima nisu od koristi. Ako dijete nauči tablicu, iz nje može ispisivati na papir i sistematizirati kako joj paše, hobotnicu ili tablicu. Način će svatko odabrati kako mu/joj najbolje odgovara.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 11.10.2018. at 09:53

  3. #3

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Samo da napomenem, mentalna mapa zapravo uopće nije za gledanje, kod nje je ključna izrada, proces učenja je upravo samo crtanje. Poslije ju se komotno može baciti, ali poslužila je svrsi - gradivo je ponovljeno. Upravo zbog tog procesnog učenja tuđe mentalne mape drugima nisu od koristi. Ako dijete nauči tablicu, iz nje može ispisivati na papir i sistematizirati kako joj paše, hobotnicu ili tablicu. Način će svatko odabrati kako mu/joj najbolje odgovara.
    Zato je meni najgluplje kad nastavnica prirode/biologije traži da za ocjenu rade mentalnu mapu i za to imaju 5 minuta dok ih usmeno ispituje. I onda moj pametnjaković nauči napamet kako bi mentalna mapa trebala izgledati da je može pred njom nacrtati jer inače ne zna odakle da krene. On uopće ne funkcionira na taj način i ne koriste mu dodatni vizualni podražaji (mislim da spada u onaj mali postotak kinestetičkih tipova, jer najbolje funkcionira dok šeće stanom i usput šutira lopticu).

  4. #4
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Zato je meni najgluplje kad nastavnica prirode/biologije traži da za ocjenu rade mentalnu mapu i za to imaju 5 minuta dok ih usmeno ispituje. I onda moj pametnjaković nauči napamet kako bi mentalna mapa trebala izgledati da je može pred njom nacrtati jer inače ne zna odakle da krene. On uopće ne funkcionira na taj način i ne koriste mu dodatni vizualni podražaji (mislim da spada u onaj mali postotak kinestetičkih tipova, jer najbolje funkcionira dok šeće stanom i usput šutira lopticu).
    Eh, to se događa kad prosvjetari pokušavaju primijeniti neke štajaznam "moderne" stvari bez razumijevanja kako to funkcionira i bez kriterija kome to odgovara, a kome ne...

    To se uvuklo i u udžbenike, pa je moj mlađi sin često imao problema s tim, jer mu je bilo previše sličica i detalja koji odvlače pažnju od bitnog. Sad se u tehničkoj školi spasio jer udžbenika je puuuno manje, pogotovo onako okićenih kakvi su u osnovnoj školi, a gradivo si može sam sistematizirati kako želi (pišu elaborate, seminare, referate i sl. i tu imaju prilično veliku slobodu).

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •