Meni to stvarno nije logično da se još uvijek uči prvo građa računala (dosadno) i pretvaranje binarni-heksadecimalni (što mislim da je jednostavno, ali ne znam čemu to u 5. razredu). Logičnije mi je svakako da se krene iz makroskopskog i ide prema mikroskopskom, s polaganim uvođenjem pojmova, da dijete prvo zna što će imati od računala s više ili manje RAM-a ili ROM-a, koji je benefit od više procesora i sl. U tom početnom makroskopskom bi trebali dobiti zadatke kod kojih bi im bilo očito što im fali na školskom računalu i s čime bi ga rado proširili da mogu. Možda i namjerno imati neko minimalističko računalo da vide razliku.
Meni su građu računala u 1. srednje predavali priučeni informatičari s bilokakvim VSS-om. Malo mi je bilo glupljih predmeta za učiti. Ali teško ćeš dobiti strastvenog informatičara da predaje u školi. Ne može ga ni banka dobiti za puno veću plaću.