Pokazuje rezultate 1 do 50 od 167

Tema: Škola - skriveni problem?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,098

    Početno

    Citiraj Vrijeska prvotno napisa Vidi poruku
    Papir ili ne-papir, svejedno, ne znam što sve može pisati u njemu

    Ali dijete je dio kolektiva, traženje ustupaka nije korektno prema drugoj djeci

    Nije olimpijada, ali reda mora biti
    Kad bi svi tražili onako kako im.paše, učiteljica ne bi držala sat, nego instrukcije svakom djetetu ponaosob

    Peterlin je dala savjet o drugačijem pristupu, i po meni je takav pristup korektan. Pitati za savjet kako pomoći djetetu, a ne tražiti ustupke
    Budućnost školstva (kakvo je u mnogim uređenim zemljama, npr. famoznoj Finskoj) leži u visokoindividualiziranom pristupu svakom učeniku, a ne uravnilovci olimpijske norme. Ali to povlači za sobom izvrsne učiteljske fakultete sa širokim obrazovanjem na temu razvojnih i teškoća u učenju, dobru selekciju kadra, pristojne plaće, više od 1 učitelja u učionici.
    Posljednje uređivanje od čokolada : 04.04.2019. at 16:23

  2. #2
    Konfuzija avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2011
    Postovi
    1,422

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Budućnost školstva (kakvo je u mnogim uređenim zemljama, npr. famoznoj Finskoj) leži u visokoindividualiziranom pristupu svakom učeniku, a ne uravnilovci olimpijske norme. Ali to povlači za sobom izvrsne učiteljske fakultete sa širokim obrazovanjem na temu razvojnih i teškoća u učenju, dobru selekciju kadra, pristojne plaće, više od 1 učitelja u učionici.
    Potpisujem, ali nazalost SF.

    Ucitelj/ica moze i treba prilagoditi pristup i gradivo sto se vise moze svakome uceniku, ali je to opcenito pravilo. Ako djetetu treba neka veca prilagodba, bolje je da roditelj trazi PP/IP. U tom slucaju nastavnik mora prilagoditi nastavu.. Druga stvar koju ne smijemo zaboraviti je da ima dosta djece koja bi trebala imati P/I program, ali nemaju papir i status. U praksi cesto ispada da je nemoguce raditi u razredu od 20 djece od kojih 3 ima status, ali ih je jos 4 koji taj status nemaju ali trebaju prilagodbu. Problem bi se mogao poceti rjesavati kad bi imali papir, pa bi nastavnici mogli zahtijevati smanjeni broj ucenika u tom odjeljenju, kao sto je zakonom propisano. (Ne znaci da bi se to i dogodilo, ali bi se moglo pritisnuti ravnatelja.) A i roditelj bi mogao imati aktivniju ulogu a da ne ispadne da zica neke ustupke.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •