-
Hvala vam svima na iskustvima i mišljenjima. Trebao mi je ovaj brainstorming, evo da napišem do kojih zaključaka me doveo.
Od "panike" da se ne dogodi nenadoknadiva šteta sam zanemarila na prvu i osnovnu odluku donesenu još odavno, a to je da ju ne zatrpam aktivnostima u prvoj školskoj godini. Gradivo koje prolazi i školi zna, nigdje ne zapinje, stagnirala je u onome što je učila u vrtiću jer nitko s njom nije radio na tome. Ne očekujem da će do kraja godine imati bilo kakav problem s engleskim (osim dosade
).
Kad stavim na hrpu opcije su sljedeće: HD, škola stranih jezika u kvartu, privatno učenje i samostalno učenje (ona i ja).
U HD se možemo upisati od 01.12. a prosinac je ionako lud mjesec, pa bih ga preskočila.
Škola Sova ima engleski kao izvanškolsku aktivnost u školi koja nam je na 3 min od kuće, može se pridružiti odmah ako želi, ali to je dva puta tjedno i skroz previše. Ona iz škole često dolazi nervozna i kenjkava, gladna (ne sviđa joj se kuhinja u školi)
i mislim da bi bilo skroz kontraproduktivno da sad još navrat-nanos nekud juri.
Privatno još nisam istraživala, ali to mi se čini nekakav win-win između moje odluke da joj ne trpam aktivnosti i njene potrebe da uči i igra se. Sat u potpunosti prilagođen njoj, u njenoj sobi uz ono što dijete od 7 godina najviše treba, igru. Prednosti: teacher je 100% posvećen njoj, ja sam tu u blizini s pol uha i mogu u tokom tjedna s njom ponoviti gradivo, nema gubitka vremena na spremanje i putovanje.
Samostalno učenje (ona i ja) će se svakako dogoditi u nekoj mjeri, kroz materijale British councila i medije.
(U međuvremenu sam saznala koje godište je ova učiteljica, i ako je istina, ona je već trebala biti u mirovini.... pa se nadam da će i u školi dobiti novu.)
Next step: čekamo da prođe prosinac i uvodimo British council materijale.
Posljednje uređivanje od Mojca : 27.11.2018. at 12:44
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma