X
Nije problem uopšte ako su su, jel, svi razumni i spremni na saradnju, ima ljudi koji pokrivaju po 4-5 škola u raznim mestima, pa se opet složi raspored.
Kod nas je poslednjih nekoliko godina organizovana jedinstvena državna "berza" za ljude kojima treba dopuna satnice ili zamena, tako da se sve raspodele i prebacivanja završe pre početka nastave.
Što opet ne bi trebalo da ima puno veze sa planiranjem rasporeda u prvom osnovne, gde je najveća šteta od neuklopljenog rasporeda eventualno izgubljen čas-dva stranog jezika ili veronauke - za prvake stvarno nije neka tragedija...
Naravno, slažem se da deci sve to smeta puno manje nego nama roditeljima, i da je život puno lakši kada maksimalno smanjimo očekivanja od škole.
Recimo, moj je ovogodišnji kriterijum takav da očekujem da mi se deca vrate iz škole fizički neoštećena (modrice i poderotine na kolenima i dlanovima ne računam).
Svako lepo iskustvo koje deca donesu iz škole, novu veštinu ili znanje, pozdravim kao dobrodošao bonus, ali ih niti očekujem niti podrazumevam. Osećam se puno bolje kada sebi stvari postavim tako, a bolja sam i deci takva, nego dok sam postavljala svoja očekivanja na nerealno.
I da, forum je čitan u Srbiji, a obilato se i koristi, da ne kažem iskorišćava. Prošle godine je naša stručna služba sasvim sigurno bila inspirisana, recimo, materijalom koji je postavila Peterlin, ne sećam se tačno naziva, ali tema je bila uklapanje prvaka u školu, odnos škola/roditelji itd., bio je link na prošlogodišnjoj prvačkoj temi.





.
Odgovori s citatom