Pokazuje rezultate 1 do 50 od 966

Tema: Kompromisi i ostalo

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Ja čitam i ne vjerujem... pisati da je neki auto veliki potrošač ili zagađivač a da pojma nemaš koji motor ima, samo temeljem znakića na maski... To nisu predrasude, to je nešto drugo ali bolje da ne napišem što.


    Kao što su neki već napisali, primium je primium, kad ga voziš jednostavno to osjećaš. Nemam BMW ali da ga dobijem, a zadovoljava sve ostalo što mi treba (jačinu motora, veličinu prtljažnika, sigurnost, udobnost, nosače, potrošnju, kuku...) sigurno ne bi ni sekunde gubila vrijeme razmišljajući što si netko misli o meni kad me vidi za volanom tog auta
    Posljednje uređivanje od sillyme : 28.02.2019. at 09:59

  2. #2
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,532

    Početno

    Eto neke analize ljubitelja BMW-a, doduše iz 2012., al nema veze:

    https://www.autoportal.hr/clanak/test_bmw_320d

    I odmah da zaključim: radi se o perfektnom autu, u svakom pogledu, koji jednostavno mane - nema.
    ...
    a i osnovnome 316d sa 116 KS, vrijednome 34.451 eura, ništa ne fali. I taj potegne 202 km/h i do stotke ubrza u 10,9 sekundi. Kome treba više?
    ...
    Peglanjem prednjeg dijela i podnice te produžavanjem karoserije koeficijent otpora zraka smanjen je sa 0,27 na 0,26, što je među najboljim rezultatima na tržištu. To pogoduje performansama i smanjuje potrošnju goriva, a Trica je i dosad bila uzorna po kombinaciji sportskih performansi i niske potrošnje.
    ...
    Na pritisak gasa, na leđima se osjeća udarac, Trica silovito kreće naprijed a stotka se hvata u samo 7,5 sekundi. Motor, doslovce, puca od snage, a kad se želi voziti ‘na nož’, bavarska se limuzina pokazuje u pravom svjetlu. Izvrsno se ponaša i kod visokih brzina, kad podjednako dolaze do izražaja velika rezerva snage, sigurno ležanje i niski otpor zraka.
    ...
    Suvereno grabi pretjecajnom trakom te i na 160 km/h ima snage za snažno ubrzanje. Visoke mogućnosti pokazuje i krajnja brzina od 235 km/h.
    ...
    I da na kraju da ne zaboravim: premda BMW 320d raspolaže vrhunskom elektroničkom zaštitom od krađe, preporučljivo je ugraditi mehaničku blokadu mjenjača. Naime, ovaj je auto u podzemlju na vrhu liste želja…
    Eto - to nisam ja, a nije ni Mojca, koliko ju poznam. Ovo što ina priča da je osjećala razliku kad su stavili xenon svjetla, da se ljudi miču kad ih vide, ja ne želim da se meni miču, bez da znaju išta o mojoj osobnosti, koja nema nikakve veze s podzemljem.

  3. #3
    Mojca avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,629

    Početno

    Citiraj Jelena prvotno napisa Vidi poruku
    Eto neke analize ljubitelja BMW-a, doduše iz 2012., al nema veze:

    https://www.autoportal.hr/clanak/test_bmw_320d



    Eto - to nisam ja, a nije ni Mojca, koliko ju poznam. Ovo što ina priča da je osjećala razliku kad su stavili xenon svjetla, da se ljudi miču kad ih vide, ja ne želim da se meni miču, bez da znaju išta o mojoj osobnosti, koja nema nikakve veze s podzemljem.
    Ma nema sanse da ja ovoliko razmišljam o automobilu.
    Jako sam površna. Padam na vanjštinu. Ok, ako može odraditi neki hard work, tim bolje.

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •