Pokazuje rezultate 451 do 500 od 732

Tema: 1. razred: program i ocjenjivanje

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #10
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Slično sam htjela i ja napisati. Meni je to čitanje na štopericu najveća enigma hrvatskog obrazovnog sustava i uopće mi nije jasno čemu to služi i što govori o učeniku.
    Ali ja sam i inače alergična na aktivnosti "na štopericu" i ne vidim im drugu svrhu osim nabijanja stresa i onima koji s time inače ne bi imali problema.
    Eeee, to su neke moderne cirkusarije - Tony Buzan u knjizi o brzom čitanju ima tu štopericu, samo na drugačiji način - tamo uspoređuješ rezultat sam sa sobom, ne utrkuješ se s drugima. Netko je to iskrivio i primijenio gdje ne treba i gdje može biti vrlo kontraproduktivno...

    Inače, ja sam doma koristila štopericu, zapravo timer, u radu s djecom (da osvijeste koliko im treba vremena za rješavanje radne bilježnice iz PID ili domaće zadaće iz matematike, jer su trebali naučiti da zadaće ne pišu cijelo popodne, nego da osvijeste rasipanje vremena i pažnje) ali za čitanje nikada. Koristili smo štopericu da im limitiramo vrijeme na računalu i da općenito steknu osjećaj zua vrijeme, ali za čitanje to nema svrhu. Ne sjećam se ni da su u školi moji sinovi imali čitanje uz štopericu. Ne kažem da nisu, ali nitko to nije isticao, ni učenici ni učiteljice.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 14.05.2019. at 11:05

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •