Pokazuje rezultate 1 do 50 od 732

Tema: 1. razred: program i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Nisam shvatila tko ti je gurao rezultate pod nos. Djeci danas opcenito ide teze citanje s razumijevanjem jer premalo citaju. Davno sam zakljucila da tu jedino pomaze da roditelj sam cita s radoscu te da na isto potive dijete, nevezano uz skolu.
    I ja sam stvarno mislila da svi pedagozi rade taj test zakljucivanja.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Nisam shvatila tko ti je gurao rezultate pod nos. Djeci danas opcenito ide teze citanje s razumijevanjem jer premalo citaju. Davno sam zakljucila da tu jedino pomaze da roditelj sam cita s radoscu te da na isto potive dijete, nevezano uz skolu.
    I ja sam stvarno mislila da svi pedagozi rade taj test zakljucivanja.
    Tvoja škola ima mali broj dece, ako se dobro sećam.
    Kod nas većina pedagoga nakon testiranja za upis nikad više nema kontakt sa učenicima.
    Dok sam se ja školovala, kod nas je pedagog služio umesto babaroge: "ponašaj se pristojno ili ćeš ići kod pedagoga na razgovor "

    Meni ne izgleda da je štopovanje adekvatna mera automatizacije čitanja. Neka deca govore sporije, neka brže (neki regioni govore sporije a neki brže , pa svojim tempom i čitaju. Neka deca u čitanju zbrzaju reči pa niti su razgovetne niti tačne. Neka deca čitaju mehanički sve istim tonom bez tačke i zareza. Ko je od njih čitanje zaista automatizovao - mislim da treba više od procene štoperice da bi se zaključilo.

    A posebno mi nije jasno, ako učiteljice štopuju vreme umesto pedagogica ili kao pripremu za pedagogicu, zašto deci daju ocene za to?

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •