Pokazuje rezultate 1 do 50 od 732

Tema: 1. razred: program i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Dobro, dobiju li djeca ocjene na tom testiranju, unosi li se u e-dnenik, ima li to testiranje ikakve veze s nastavom u razredu ili se radi o općem testiranju određenog uzrasta da se dobije nekakva statistika?

  2. #2
    Osoblje foruma emily avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    6,506

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Dobro, dobiju li djeca ocjene na tom testiranju, unosi li se u e-dnenik, ima li to testiranje ikakve veze s nastavom u razredu ili se radi o općem testiranju određenog uzrasta da se dobije nekakva statistika?
    ja mislim da je to samo statistika
    koja je od marije terezije valjda jos

    sjecam se da sam i ja citala prije sto godina
    (mislim da je isto bio 2. razred)
    bila sam najbolja u razredu , zato sam valjda i zapamtila

    bilo bi dobro da se javi koja uciteljica razredne nastave, ako imamo takvih na forumu, da malo pojasni

  3. #3

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,340

    Početno

    Citiraj emily prvotno napisa Vidi poruku
    ja mislim da je to samo statistika
    koja je od marije terezije valjda jos

    sjecam se da sam i ja citala prije sto godina
    (mislim da je isto bio 2. razred)
    bila sam najbolja u razredu , zato sam valjda i zapamtila

    bilo bi dobro da se javi koja uciteljica razredne nastave, ako imamo takvih na forumu, da malo pojasni
    da, ja se isto brzog čitanja sjećam iz svoje osnovne i to iz istih razloga kao i emily

    A što se čitanja, moja kći dugo vremena nije tečno čitala. Što se tiče razumjevanja pročitanog nije imala problema. U svemu ostalom je bila izvrsna, ali kad bi ju čula kako čita to je odskakalo od ostaloga. Učiteljica bi na informacijama isto znala spomenuti da u svemu briljira no ne ćita tečno. U trećem razredu ( mislim da je u trećem, ako se dobro sjećam čak sam i temu tu otvorila ) sam odlučila s njom otići kod logopeda. Testiranje je pokazalo da nema vidljivih poteškoća. A tečnost u čitanju je došla s vremenom.
    Posljednje uređivanje od larmama : 15.05.2019. at 13:25

  4. #4

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Mitovski, pa to je testiranje kojim se testira brzina citanja... razumijevanje se tako ne testira, pa ga se ne moze ni komentirati. Djeci se daje povratna informacija o brzini koja bi trebalo njima i roditeljima sluzit za daljni rad. Meni je to skroz ok. S tim da bi osoba koja ju daje trebala vidjeti dijete pred sobom pa mu na adekvatan nacin to iskomunicirar. Samo sto kod anksiozne djece vrlo cesto ono sto je u skoli receno do kuce postane nesto sasvim drugo. I to ja uvijek uzimam u obzir. I definitivno mi okp nije razlog da se testiranje ne provodi, znam da se testiraju i disleksicari.

  5. #5

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pulinka, ma nevezano za broj ucenika pedagog bi trebao obavit testiranje.
    I meni stvarno ima smisla, jer to je nacin da sustav prepozna disleksicno dijete koje manjkav ucitelj smatra lijenim.

  6. #6

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Pulinka, ma nevezano za broj ucenika pedagog bi trebao obavit testiranje.
    I meni stvarno ima smisla, jer to je nacin da sustav prepozna disleksicno dijete koje manjkav ucitelj smatra lijenim.
    Ma joj, naravno da bi, ali nije tako. Eto vidiš šta se napravi kod Mitovski od te ideje.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •