Citiraj Jadranka prvotno napisa Vidi poruku
To zavisi od toga sto ocjenjujes, trud ili znanje (spretnost). Ako vise ocjenjujes trud, a manje znanje - onda ti moze na kraju dijete koje malo toga zna imat izvrstne ocjene, a koje zna duplo vise, lose ocjene... to mi bas nema smisla, i sve se pobrka ja sam vise za znanje nego za trud. Iako nisam protiv truda... al smatram i da bi ocjene trebalo dozivljavat kao neki putokaz sto ti dobro ide, sto ne ide, oko cega se vise trudit, prema cemu se usmjerit...

A sad, upisi u srednje, to je zaista povezano... al, i tu svak nosi dio odgovornosti, ukljucivo roditelje kojima je problem cetvorka iz tjelesnog.
Eto vidiš, zeznuto je .
Jer je nepravedno i nepedagoški, I demotivišuće, što je prilično važno, da vredno, radno, poslušno dete koje se trudi zakineš više nego što ga je priroda zakinula- a opet je činjenica da dete treba da ispunjava i veći deo standarda znanja za ocenu koju mu daješ, inače stvarno ništa nema smisla.
I obrnuto, ne činiš uslugu bistrom detetu ako mu šalješ poruku da sve može postići samo na bistrinu. Slično mu dođe i za sve veštine koje Lili spominje.
Tako da je ocenjivanje tako male dece baš težak posao ako ga shvataš malo šire od samog znanja.

Naravno da su ocene znak, i usmerenje, ali su i propusnica za dalje.