Pokazuje rezultate 1 do 50 od 732

Tema: 1. razred: program i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    mitovski avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    4,130

    Početno

    Citiraj betty blue prvotno napisa Vidi poruku
    kod nas sigurno nije bilo tako u prvom razredu
    nisam pedagoške struke, ali nekako mi je logično da ako se ocjenjuje diktat u prvom razredu da se ne može ocjenjivati je li ispravno napisalo veliko i malo slovo jer se to uči tek u trećem
    iz matematike se ne mogu baš sjetiti, ali mislim da je bilo pisanih zadataka ali vrlo jednostavnih
    Nemam sad vremena, ali itekako se već u 1.r ocjenjuje malo i veliko slovo. Moja je sad u 2.r i naveliko se pišu i imena ulica, trgova i sl. a i u prvom se moralo. Isto tako i interpunkcijski znakovi i u 1. i 2. r.
    Kad uhvatim vremena napisati ću detaljnije.

  2. #2
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Zuska, nas ucitelj je blaza verzija vase uciteljice, al meni je to fantasticno. I u nasem razredu ima svih ocjena, od jedinice do petice. Doduse jedinica nema u tolikom broju, i uglavnom se dobijaju kad nema domaceg u sl (al ima ih i iz testova). Al evo, ja mislim da je to dobro, da se djecu objektivno procjenjuje i da znaju koliko su zasluzili za svoj trud. Ipak, smatram da ukoliko se to radi na nacin da obeshrabruje djecu i ubija ih u pojam, onda to ipak nije dobro. Opcenito mi se cini da se radi prevelika fama oko ocjena, one su samo neka mjera trenutnog znanja i truda, i ne bi trebali uciti djecu da ih drugacije gledaju. Meni je najvaznije da uz ucitelja razvijaju interes i zelju za ucenjem.

    Sto se tice gradiva, nasi su ekstra brzi, zavrsilu su sve sto je bilo u planu i iz matematike i iz hrvatskog. Iz matematike su ucili zbrajanje i oduzimanje do 30, a dobivaju sve vrste zadataka, od jednostavnih do jako kompleksnih. Zadatke rijecima dobivaju od pocetka drugog polugodista. Veliko i malo slovo, tocku i usklicnik i upitnik, sve se to ocekuje da znaju, i da napisu kako treba. Meni se cini da vecina djece to ok prati, tj. da ucitelj ne ide brze nego vecina moze pratit, i da su ta djeca puno sposobnija usvajat znanje nego mi mislimo.

  3. #3
    mitovski avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    4,130

    Početno

    Citiraj Jadranka prvotno napisa Vidi poruku
    Zuska, nas ucitelj je blaza verzija vase uciteljice, al meni je to fantasticno. I u nasem razredu ima svih ocjena, od jedinice do petice. Doduse jedinica nema u tolikom broju, i uglavnom se dobijaju kad nema domaceg u sl (al ima ih i iz testova). Al evo, ja mislim da je to dobro, da se djecu objektivno procjenjuje i da znaju koliko su zasluzili za svoj trud. Ipak, smatram da ukoliko se to radi na nacin da obeshrabruje djecu i ubija ih u pojam, onda to ipak nije dobro. Opcenito mi se cini da se radi prevelika fama oko ocjena, one su samo neka mjera trenutnog znanja i truda, i ne bi trebali uciti djecu da ih drugacije gledaju. Meni je najvaznije da uz ucitelja razvijaju interes i zelju za ucenjem.

    Sto se tice gradiva, nasi su ekstra brzi, zavrsilu su sve sto je bilo u planu i iz matematike i iz hrvatskog. Iz matematike su ucili zbrajanje i oduzimanje do 30, a dobivaju sve vrste zadataka, od jednostavnih do jako kompleksnih. Zadatke rijecima dobivaju od pocetka drugog polugodista. Veliko i malo slovo, tocku i usklicnik i upitnik, sve se to ocekuje da znaju, i da napisu kako treba. Meni se cini da vecina djece to ok prati, tj. da ucitelj ne ide brze nego vecina moze pratit, i da su ta djeca puno sposobnija usvajat znanje nego mi mislimo.
    Sjećam se u 1.r je bio neki test iz hrvatskog iz kog su svi dobili jako loše ocjene i učiteljica je to na roditeljskom spomenula kako im je dala test da razmišljaju malo drugačije i jako su to loše napisali pa joj je jedan tata rekao: Da, to vam dođe otprilike kao da ste ih bacili u vodu a da ih prije toga niste naučili plivati.
    Meni je to rečenica koja u kratko opisuje naš školski sustav. Tražimo od djece na ispitima nešto, a da ih nismo naučili kako da do toga dođu.
    Ne znam kome loše ocjene u 1.r donose dobro.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •