Citiraj Jadranka prvotno napisa Vidi poruku
Zuska, nas ucitelj je blaza verzija vase uciteljice, al meni je to fantasticno. I u nasem razredu ima svih ocjena, od jedinice do petice. Doduse jedinica nema u tolikom broju, i uglavnom se dobijaju kad nema domaceg u sl (al ima ih i iz testova). Al evo, ja mislim da je to dobro, da se djecu objektivno procjenjuje i da znaju koliko su zasluzili za svoj trud. Ipak, smatram da ukoliko se to radi na nacin da obeshrabruje djecu i ubija ih u pojam, onda to ipak nije dobro. Opcenito mi se cini da se radi prevelika fama oko ocjena, one su samo neka mjera trenutnog znanja i truda, i ne bi trebali uciti djecu da ih drugacije gledaju. Meni je najvaznije da uz ucitelja razvijaju interes i zelju za ucenjem.

Sto se tice gradiva, nasi su ekstra brzi, zavrsilu su sve sto je bilo u planu i iz matematike i iz hrvatskog. Iz matematike su ucili zbrajanje i oduzimanje do 30, a dobivaju sve vrste zadataka, od jednostavnih do jako kompleksnih. Zadatke rijecima dobivaju od pocetka drugog polugodista. Veliko i malo slovo, tocku i usklicnik i upitnik, sve se to ocekuje da znaju, i da napisu kako treba. Meni se cini da vecina djece to ok prati, tj. da ucitelj ne ide brze nego vecina moze pratit, i da su ta djeca puno sposobnija usvajat znanje nego mi mislimo.
Sjećam se u 1.r je bio neki test iz hrvatskog iz kog su svi dobili jako loše ocjene i učiteljica je to na roditeljskom spomenula kako im je dala test da razmišljaju malo drugačije i jako su to loše napisali pa joj je jedan tata rekao: Da, to vam dođe otprilike kao da ste ih bacili u vodu a da ih prije toga niste naučili plivati.
Meni je to rečenica koja u kratko opisuje naš školski sustav. Tražimo od djece na ispitima nešto, a da ih nismo naučili kako da do toga dođu.
Ne znam kome loše ocjene u 1.r donose dobro.