Zuska, vrijeme je za roditeljski.... i za informacije prije toga. Pitaj i traži kriterije, traži metode kako možeš pomoći djetetu, pitaj kakav je općenito uspjeh razreda iz pojedinih predmeta itd. Sve što si ovdje pitala (i doznala) pitaj i tamo.

S druge strane, bojim se da pravu kvalitetu razredne nastave nećeš prepoznati još godinama, dok ti dijete ne dođe u više razrede, ali tu nema pomoći. Neke stvari koje ti se sad čine lošima pokazat će se boljima, ali i obrnuto... To ne znači da treba okrenuti glavu na drugu stranu. Treba obraćati pažnju.

Dobro si krenula, ali neke stvari jednostavno ne možeš prepoznati unaprijed. Moj stariji (dijete s teškoćama i papirima) na kraju osnovne škole bio je odlikaš bez mrlje i učenik generacije, za kojeg neki profesori nisu ni znali da ima IP, a opet je imao hrpu rupa koje su mu otežale srednju školu (njemački, kemija, a o povijesti da i ne govorim).