-
Ja bi se vratila na onaj dio o plitkosti gradiva i da djeca ne žele razmišljati... tako nekako je bilo. I ja se slažem s tim, ali kad je cijeli školski sustav skrojen tako da se cijeni bubetanje napamet (ono kad je čokolada pisala da je njena mala dobila slabu ocjenu jer je odgovarala svojim riječima a ne doslovce prepisivala dio teksta), razmišljanja ne da se ne potiče nego se sputava i na kraju nema se ni vremena za malo dublje ući u išta, jer ima toliko bubetanja napamet da ti ne ostane više ni snage ni vremena da u bilo što udješ dublje i da malo promisliš o nečemu. Samo trčiš maraton kroz gradivo ( i to je netko negdje rekao, ne sjećam se tko). A oni koji to naprave unatoč ovakvom školskom sustavu svaka čast jer ja imam osjećaj da ovakav školski sustav samo ubija želju za pravim znanjem, promišljanjem, kritičkim mišljenjem, propitivanjem...
naravno nešto se mora i znati napamet i to je ok, ali ne baš svaki detalj svega i svačega
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma