Pokazuje rezultate 1 do 50 od 732

Tema: 1. razred: program i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj mitovski prvotno napisa Vidi poruku
    Nisam bila u srži školskog sustava jako dugo...evo do sad dok J. nije krenula u školu. Ispravite me ako griješim, moj dojam je ako nemaš 5 iz onih osnovnih predmeta s tendencijom prema 5.0 prosjeku nemaš baš mogućnost izbora srednje škole. Čini mi se da je strahovito puno, nerealno tih petnulaša.
    Ali to je problem bez rešenja u ovakvom sistemu. Sa jedne strane, roditelji ne žele da deca budu frustrirana ocenama. Niti da dobiju niže ocene od petice. Jer svačije dete se za svoju ocenu bar donekle trudilo. Jer žele, normalno, da im se deca upišu u što bolju srednju školu.
    Nastavnici (bar oni normalni) takođe ne žele da frustriraju decu ocenama. I njima su u cilju zadovoljni roditelji i zadovoljna deca.
    U svemu, ne treba zaboraviti i decu koja idu po IP. I njihova petica se čini "nerealna" roditeljima koji ne znaju ili ne razmišljaju o svrsi IP-a.
    Očekivan rezultat svih ovih težnji su velik broj nerealnih petnulaša.
    (Pri tome, ako pođemo od teze da je većina petnulaša "nerealna" -ako se pod nerealnošću misli na nivo znanja, kakvo onda tek znanje imaju oni čija ocena nikako nije mogla da dobaci do petice?)
    Ne znam. Što duže gledam prosvetu, to manje vidim rešenje u kom je i vuk sit i koze na broju.

  2. #2
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj pulinka prvotno napisa Vidi poruku
    Ali to je problem bez rešenja u ovakvom sistemu. Sa jedne strane, roditelji ne žele da deca budu frustrirana ocenama. Niti da dobiju niže ocene od petice. Jer svačije dete se za svoju ocenu bar donekle trudilo. Jer žele, normalno, da im se deca upišu u što bolju srednju školu.
    Nastavnici (bar oni normalni) takođe ne žele da frustriraju decu ocenama. I njima su u cilju zadovoljni roditelji i zadovoljna deca.
    U svemu, ne treba zaboraviti i decu koja idu po IP. I njihova petica se čini "nerealna" roditeljima koji ne znaju ili ne razmišljaju o svrsi IP-a.
    Očekivan rezultat svih ovih težnji su velik broj nerealnih petnulaša.
    (Pri tome, ako pođemo od teze da je većina petnulaša "nerealna" -ako se pod nerealnošću misli na nivo znanja, kakvo onda tek znanje imaju oni čija ocena nikako nije mogla da dobaci do petice?)
    Ne znam. Što duže gledam prosvetu, to manje vidim rešenje u kom je i vuk sit i koze na broju.
    Eh, sad... Ako napišem što mi pada na pamet, bit ću jako offt. jer to je za Filozofski kutak, ali evo ipak:

    Mnogo ljudi spremno je uzeti instituciju škole zdravo za gotovo, no njena je povijest u Europi zapravo relativno kratka – dvjestotinjak godina, u drugim dijelovima svijeta čak i kraća, a tamo gdje je dulja obično se odnosila samo na privilegirane.
    Do 19. stoljeća učilo se u obitelji ili na drugi način, pojedinačno. Otvaranje škola za cjelokupnu populaciju relativno je nov izum.
    Tradicionalna društva, pa i naše, do prije dvjestotinjak godina, nisu imala čak ni potrebu za institucionalnim obrazovanjem. Znanje je bilo i ostalo moć. Treba cijeniti činjenicu da je nama i našoj djeci dostupno obrazovanje kakvo imamo sada.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •