A čuj...
Pitanje nije glasilo koji je umanjenik.
Već od kojeg broja se treba.
Ja znam da je tehnički odgovor ispravan, ali to nije bilo pitanje. A u prvom razredu se baš drila da se da odgovor na to i takvo pitanje i to punom rečenicom (što je kasnije vrlo bitno). Kod nas se ne priznaje, recimo, odgovor koji se sastoji samo od nepoznanice, tipa, izmislit ću, na slici su baka i djevojčica, koja je osoba na slici starija - priznaje se odgovor punom rečenicom, ne samo 'baka', već 'na slici je baka starija' ili 'starija je baka' ili nešto treće. Ja to drilam isto od početka, jer je formulacija pitanja i odgovora na njega bitna i to će biti tako u svemu.
To usvojiti je teško, zato se počinje od sitnih stvari, kao ove 'od kojeg broja'. Jest taj broj umanjenik, i da, on je 13, ali to nije bilo pitanje.
Naravno, možemo reći da je to sad j u m, netko bi joj možda dao bod više jer koristi pravilnu terminologiju, no, opet, ako ih je vježbala na satu baš da tako rade, a nije, onda da, okej je.
Moj je nedavno dobio tri bez ijedne greške (u računu). To što je izgubio 12 bodova jer ne čita upute pa nije provjerio račun, eh...on je mislio, nisam vidio...
Sent from my ZTE BLADE A910 using Tapatalk