-
Evo npr. J. ima 5 iz matematike iz svih pisanih ispita. Diktati su joj problem jer zablokira od straha. Vježbamo doma diktat i ona se počne trest i plakat. Kako i kojom vježbom to izvježbati ne znam. Dijete zna matematiku, ali kad je pod pritiskom pukne.
Ista stvar s brzim čitanjem, kad vidi učiteljicu i štopericu strah odradi svoje. Na roditeljskom je rečeno da djeca s npr. njenim rezultatom moraju poraditi na čitanju, a ja znam sa to nije realan rezultat. Ona čita tjedno 3 knjige, dovlači iz školske knjižnice, sprijateljila se s knjižničarem. U 1.r joj nije htio posuditi Vlak u snijegu jer je premala, sad joj da sve.
Meni smeta to da učiteljica ne vidi dalje od tog testa. Samo to, ako dijete inače čita odlično, ako iz svih ispita čitanja s razumijevanjem ima 5, onda valjda trebaš zaključiti kao stručna osoba ne da dijete slabo čita nego da se ne nosi s pritiskom. To me smeta što se ne vidi dalje, ne gleda šira slika, ali shvatila sam da na to ne mogu utjecati.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma