Pokazuje rezultate 1 do 50 od 732

Tema: 1. razred: program i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Ozbiljno? Ne znam, vjerujem da je svima s poteskocama raznih vrsta nemoguce, ali da ipak vecina djece nema teskoca i da ta mogu. Sama sam sa svoja dva djecaka pocela kad je stariji prosjecne inteligencije imao 4, a mladi 3, i u roku par mjeseci mladi je citao, a stariji je u roku do 5 godine citao poooolaaakkoo i nesigurno, ali citao. I nisam provodila nikakav dril, vec kroz igru go vo ri la ka o ro bot...i kupila poster sa slovima i zalijepila ga nasred boravka pa par puta kroz dan pokazala koje slovo. S najstarijim nisam nista, pa sam zato u prvom sjedila s njim i zadace pisala i stalno bila pozivana kod uciteljice. I oboje smo bili frustrirani. Neusporedivo mi je lakse s ovom dvojicom. Cetvrti ima 3 godine i opet igram igru govorenja kao robot i nacrtam mu prvo slovi njegova imena da ga on kao oboja. I vec zna pokazati dva tri slova. Ne mislim da su moja djece posebno nadarena...

  2. #2
    mitovski avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    4,140

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Ozbiljno? Ne znam, vjerujem da je svima s poteskocama raznih vrsta nemoguce, ali da ipak vecina djece nema teskoca i da ta mogu. Sama sam sa svoja dva djecaka pocela kad je stariji prosjecne inteligencije imao 4, a mladi 3, i u roku par mjeseci mladi je citao, a stariji je u roku do 5 godine citao poooolaaakkoo i nesigurno, ali citao. I nisam provodila nikakav dril, vec kroz igru go vo ri la ka o ro bot...i kupila poster sa slovima i zalijepila ga nasred boravka pa par puta kroz dan pokazala koje slovo. S najstarijim nisam nista, pa sam zato u prvom sjedila s njim i zadace pisala i stalno bila pozivana kod uciteljice. I oboje smo bili frustrirani. Neusporedivo mi je lakse s ovom dvojicom. Cetvrti ima 3 godine i opet igram igru govorenja kao robot i nacrtam mu prvo slovi njegova imena da ga on kao oboja. I vec zna pokazati dva tri slova. Ne mislim da su moja djece posebno nadarena...
    Moja je imala histerične napadaje od pomisli na slova i čitanje kroz igru ili ne. Pokušali smo par puta i ona bi se doslovce tresla od plača. Psihilogica je savjetovala da pustimo i ne spominjemo... u školu se ide naučiti čitati i pisati... tako nam je rekla.
    S obzirom da sam imala nećakinju koja nije znala čitati i pisati prije škole znala sam da je to jako teško i da takva djeca zaostaju ali nismo mogli ništa.
    J. in perfekcionizam je bio žestok i ona nije htjela ni čuti.
    Sinteza i analiza joj je išla od prve, tamo negdje od 4-te g možda i ranije MM i ja nismo više rastavljanje mogli koristiti da nešto kažemo da ona ne razumije
    Nekih 6-7 mj prije škole došla je do nas i pitala jel nam može nešto pročitati i pročitala nam je tekst. Ona je poskrivečki učila dok nije bila 100 posto sigurna da to valja nije bilo šanse da da nama da ju podučimo. Onda je otišla na more a ja sam krenula u veliko pospremanje njene sobe i našla kako je napravila novine i kuharicu s tekstovima i to je bilo sakriveno.
    Rekla sam MM-u evo pogledaj zna i pisati. Bili smo u šoku.
    E sad, da ona to nije sama odradila nije bilo nikakvog načina da mi to odradimo s njom nikako. Tako da evo nije baš da može roditelj uvijek i sa svima.

    P. s. malo offtopic ali imate li savjet kako da dijete lakše upamti tablicu množenja?

  3. #3
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,348

    Početno

    Kaj se tice tablice nasi su to prvo ucili ko zbrajanje prvo s 2 i 3 onda prosirivalu
    Kad je bilo ucenje s 6 onda mi je prigovorio kak nisu radili 8 puta 6 a cijelo vrijeme im prica da mogu zamijeniti faktore. Poslije nije bilo problema . nasi su na 7.

  4. #4
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,045

    Početno

    Citiraj mitovski prvotno napisa Vidi poruku
    Moja je imala histerične napadaje od pomisli na slova i čitanje kroz igru ili ne. Pokušali smo par puta i ona bi se doslovce tresla od plača. Psihilogica je savjetovala da pustimo i ne spominjemo... u školu se ide naučiti čitati i pisati... tako nam je rekla.
    S obzirom da sam imala nećakinju koja nije znala čitati i pisati prije škole znala sam da je to jako teško i da takva djeca zaostaju ali nismo mogli ništa.
    J. in perfekcionizam je bio žestok i ona nije htjela ni čuti.
    Sinteza i analiza joj je išla od prve, tamo negdje od 4-te g možda i ranije MM i ja nismo više rastavljanje mogli koristiti da nešto kažemo da ona ne razumije
    Nekih 6-7 mj prije škole došla je do nas i pitala jel nam može nešto pročitati i pročitala nam je tekst. Ona je poskrivečki učila dok nije bila 100 posto sigurna da to valja nije bilo šanse da da nama da ju podučimo. Onda je otišla na more a ja sam krenula u veliko pospremanje njene sobe i našla kako je napravila novine i kuharicu s tekstovima i to je bilo sakriveno.
    Rekla sam MM-u evo pogledaj zna i pisati. Bili smo u šoku.
    E sad, da ona to nije sama odradila nije bilo nikakvog načina da mi to odradimo s njom nikako. Tako da evo nije baš da može roditelj uvijek i sa svima.

    P. s. malo offtopic ali imate li savjet kako da dijete lakše upamti tablicu množenja?
    Prvo bi bilo dobro znati da li lakše pamti vizualno ili joj bolje ulazi u glavu ako sluša.

    Ako je napravila novine - velika je vjerojatnost da joj odgovara vizualni način učenja. Uzmi A4 papire i na njih napiši stupce u raznim bojama:

    1x1=2
    1x2=3
    ...

    Na drugi papir za 2 i tako dalje. To omogućava da svaki dan radiš samo jedan određeni broj i njegove umnoške.

    Osim toga, napravi joj na kartonu tablicu sa deset redaka i deset stupaca (prilično veliko, kućice najmanje 1 - 1,5 cm) ili isprintaj ovo na karton: https://www.google.com/search?rlz=1C...YzPCASr3NF7_M:

    Prvi gornji i prvi lijevi red moraju biti u kontra boji. Uz to dolazi komad kartona u obliku kutnika ili slova L, koji služi za povlačenje po tablici - namjesti gore 5, lijevo 6, a u unutarnjem kutu ispada 30. To možeš izraditi u kontrastnoj boji (npr. izrezati od tamnoplavog kartona). Tako može povlačiti taj kutnik po tablici i kontrolirati da li je zapamtila.

    Razne vježbe imaš i ovdje: http://razredna-nastava.net/stranica.php?id=526

  5. #5

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj mitovski prvotno napisa Vidi poruku
    P. s. malo offtopic ali imate li savjet kako da dijete lakše upamti tablicu množenja?
    Ako je vizuelni tip, npr. za množenje sa 9 rezultati množenja su zapravo sastavljeni od dva niza cifara, rastući od 0-9 i suprotno, od 9-0, ako nisam bila jasna evo prvi video koji sam našla: https://www.youtube.com/watch?v=6TyM99CdOkM
    Dodatno, rezultat množenja sa devet su uvek cifre čiji zbir daje devet npr. 7X9=63, 6+3=9 , tako može da proveri na brzinu da li je tačno računala.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •