Pokazuje rezultate 1 do 50 od 732

Tema: 1. razred: program i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Vrci avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2012
    Postovi
    6,723

    Početno

    Moj je jednom dobio 4 ili cak 3 iz likovnog jer isto nije slijedio upute. Trebali su nesto raditi tockicama sitnim, on je obojao dio

    Najgori mi zapravo tjelesni. Evo ga sad je u 2.frustriran zbog stoja na rukama.
    U prvom ga zezalo preskakanje užeta
    Ali on je tako motorički nespretniji zbog Aspergera, i tu ne znam što da radim. Koliko god se trudio, pogotovo u višim razredima, ne bude mogao imati dobre ocjene

  2. #2

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj Vrci prvotno napisa Vidi poruku
    Moj je jednom dobio 4 ili cak 3 iz likovnog jer isto nije slijedio upute. Trebali su nesto raditi tockicama sitnim, on je obojao dio
    Situacija sad na početku petog:
    Nastavnik im zada da crtaju na slobodnu temu, kojoj god hoće tehnikom.

    Prođe TRI školska časa njihovog crtanja, nastavnik ih povremeno obiđe, klimne glavom "dobro je".
    Četvrtog časa se ocenjuju, moj dobije četvorku jer mu "tema nije bila dovoljno likovna i nije imao sve likovne elemente".

    (Mislim tako je on shvatio nastavnika, ko zna šta je bio problem, ali ono, wtf, to im je prvi susret sa likovnim u razrednoj nastavi, sa školovanim umetnikom, dao si im slobodu da rade šta i kako hoće, gledaš ih tri časa i ne ispraviš ih ni u jednom momentu? Zašto?)

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •