Da, to je živa istina. Mojem je sinu SVE dosadno. U školu ide jer mora. Svih je sedam razreda dosad prošao s 5.0, ali ja bih se rado mijenjala za niži prosjek samo da konačno kaže da ga nešto zanima. Njemu nedostaje motivacije. Čak sam razmišljala s nekom stručnom osobom razgovarati o tome. Neće tako moći i u srednjoj. Nije da je lako ostvario taj uspjeh, vrijedan je i odgovoran, ali na tome sve staje. I prgav je cijelu školsku godinu. Majko mila.
Malena će sad u 5. razred. Ambiciozna je, kreativna i znatiželjna. Dva različita svijeta.
On je zaljubljenik u sport, trenira rukomet svaki dan po dva sata, vikendom najmanje 2 utakmice. Da nema rukometa, uopće ne znam kako bi funkcionirao tijekom školske godine.
Zapravo sam trebala otvoriti novu temu.
MM i ja smo komentirali kako konačno mislimo da smo otkrili njegovo područje (kad već on sam nije) - geografija i povijest su mu onako sporedni predmeti. Dva zahtjevna profesora, ali on nikakvih problema nema. Pola se razreda muči s poviješću. Iz geografije prestrašne ocjene iz slijepe karte, a on i žmirećki sve nalazi i dobiva petice. I sad mu mi kažemo/savjetujemo da razmisli o tome bi li se bavio "time" (nečime iz tog područja). Jok, to je glupo. Čak retardirano, kako on kaže.
Uopće ne znam kako to promijeniti. Ima li tko kakav savjet?
Sad smo super. Ali se već unaprijed bojim rujna![]()





Mislim, možda im se još koji predmet sviđa, ali većina ne... Eventualno bi sve imalo smisla da mu baš ne ide i da ga to frustrira, onda bi mogli pričat o ispisivanju... Moje mišljenje...
Odgovori s citatom