Nemam vremena ni kosu oprati, a kamoli listat kataloge. (na forumu sam u tramvaju/dok dojim/usred noći ako se netko pita).
Ja se slažem da akcije i zalihe imaju smisla za velike potrošače i velike obitelji...
Ja isto neću kupiti bilo sto... došla neki dan po cvjetacu, ona 23kn. Neću je kupiti, ali neću je ni tražiti gdje je jeftinija. Kupit ću je jednostavno drugi put.
Jednostavno ću kupiti sto je taj put pristojne cijene ako bas nije na akciji sto mi treba. Za mlijeko, tjesteninu i slično - jednostavno mislim da nismo tako veliki potrošači da bi mi x kn te razlike značilo vise od vremena koje mi treba da mislim na to. Ja kažem propustim i iskoristiti kupon s 10% popusta na ukupnu kupovinu, a samo ga trebam dati na blagajni. Ne sjetim ga se uopće nego ga nađem 2 tjedna nakon isteka.
Tako da Mitovski, no sikiriki. Ima nas još.