Mitovski je to je veliko opterećenje jer je odjednom nastali i neočekivano
Zanima me kakvu to video nastavi ima od 17.30-18.10
Ovo za engleski kužim i nema veze s nastavom jer je to vanjska škola
A to ona ne može ugraditi u poslani nastavu tj.ranije vrijeme?
Ok malo je i logično
Naša je tražila mejl djece,što je meni jako glupo
Moji oboje bez problema prate sve redovito kako se zadaje. Sve zadaće riješene svaki dan na vrijeme osim nekih većih koje onda odrade preko vikenda.
Ako nešto nije jasno objasnimo, no toga ima jako malo. Nastavnici su dobili upute da moraju sve zadatke zadati do 12 popdnevni turnus, jutarnji do 10 i to mi je ok
Osim nastave u školi imaju nastavu u školi stranih jezika (zoom + zadaće) i treninige kluba (zoom). Mlađi (2r. razred) još stalno rješava i one Matific zadatke jer ovo za školu odradi bez problema do ručka.
Meni su najgori vikendi jer imaju previše slobodnog vremena a baš tad ne možemo van jer me frka da će biti gužva i problemi s policijom. Tad obično malo ponavljaju neke teže stvari, uskočim ako vidim da se nešto propustilo... Nama sve funkcionira relativno ok.
I još svaki dan skoče ne znam koliko fortnite levela, mislim da će uskoro na 100-i
E napomena, kod nas je buđenje u pol osam, najkasnije osam, do 9 svi moraju biti full u pogonu.
Posljednje uređivanje od sillyme : 17.04.2020. at 11:10
Mitovski, imam i ja doma malo starije tantrumaše, mogu misliti kako to izgleda.
Samo ti ignoriraj ovu s njezinom odgovornošću (to je ona kojoj pisana slova uče pisati kemijskom, je l da?). Ne obaziri se, dijete ti to super hendla.
Posljednje uređivanje od Bubilo Bubich : 17.04.2020. at 11:21
Suosjećam s tobom i tvojom kćerkom. Ona je još mala za toliko biti sama i takvu odgovornost imati. Da sam ti bliže, rado bih joj pomogla. Iako, u ovoj je situaciji teško odlučiti nekoga uzeti za čuvanje, pa bio to i rođak ili susjed.
Proći će i ovo. Mora proći.
Valjda djeca neće imati posljedice radi ove samoće. Kako njima fali igra u društvu!
Naša osnovna je inače samo kroz jutro i tako se i sad ponašamo. Djeca su u pogonu do 8:30 i rade samostalno. Četvrtak ima učiteljicu koja razumije da dijete ne može samo odraditi ono što bi odradilo u školi i za domaći, trebaš učiteljicu koja to ne razumije. Razgovarala sam s njom i ne vidim nikakav napredak, tako da on piše i slikanje sigurno 5, 6 sati dnevno. Ovi predmeti koje drže drugi nastavnici koji ponekad pošalju zadatke kroz popodne, ne rade taj dan i o istom sam svakom nastavniku poslala mail, fin i kulturan u kojem sam objasnila da je škola ujutro a ne cjelodnevna. Ništa mi nisu odgovorili. Meni se važnim čini sačuvati njihove živce i njihov uobičajen ritam života. Do 12:20 sam suradljiv roditelj koji prepravlja, briše, potiče i objašnjava, a nakon toga sam na ignore.
Maturant ima najmanje posla jer u njegovoj gimnaziji svega par profesora je ovom pristupilo profesionalno i za njega se najviše bojim. Njemu su ovo praznici...
Bome mojem maturantu je ovo vrijeme daleko od praznika
Evo, i po ovim ovdje tekstovima vidi se kolika je razlika od škole do škole, od nastavnika do nastavnika. Zato i kolaju okolo sva ona (blesava) "srednja.hr pisma"... jer sit gladnom ne vjeruje. Neki rade doslovno cijeli dan, ubijaju se od posla koji je zadovoljnim korisnicima nevidljiv i neshvatljiv, a maksimum nekih drugih korisnicima nije dovoljan.
Vrijedi i za nastavničku i za učeničku perspektivu.
Ja bih ovog trena potpisala da se vrate u normalnu školu.
Tim više jer sam čitala prošli tjedan neku meta-analizu po kojoj zatvaranje škola i nije presudno u zaustavljanju epidemije koja primarno ne pogađa školsku populaciju. Ali to je samo jedan u moru članaka koji se pojavljuju ovih dana.
(da mi sin ovo pročita, odrekao bi me seon tvrdi da mu je ovako baš dobro i da mu je manje stresa nego u redovnoj nastavi
)
To di valjda čitala nešto iz Švedske?
Pisala sam da masa mama iz razreda mojeg najmanjeg je mlađa od mene 20+ godina.
Ali kažu da su azijati puno drugačiji kaj se tiče korona virusa
Epidemija pogađa djecu, odnosno djeca se od nje razboljevaju, ali većinom ne ozbiljno.
Problem je što bolest prenose roditeljima.
Faktor širenja bolesti (općenito) u školama i vrtićima je ogroman, deset puta veći nego izvan ustanova.
Tako da ne vidim nikakve logike (a nadam se niti šanse) za otvaranje škola tako skoro.
Pa svatko ima svoje razloge zašto da ili zašto ne povratak u škole. Svatko piše iz svojeg gledišta, normalno da razmjenjujemo mišljenja. Na kraju ipak ne odlučujemo mi na forumu o tome.
Ja mislim da se djeca ne mogu vratiti u škole jer bi brzo zarazila nastavnike koji ne bi mogli držati nastavu pa bismo opet bili na istom. Naći zamjenu je teško bilo i bez korone.
Meni zapravo smeta neujednačenost i to je ministarstvo trebalo jasno riješiti. I to je zapravo izuzetno lako riješivo. Lijepo se svaki nastavnik ulogira i riješi što bi zadao pa to puta tri za učenike i eto kako.
ja sam pisala o aspektu odrzavanja mentalnog zdravlja, koji (nikako) ne bi smjeli zanemariti, djece
i ja isto bi da idu u skolu
ali, da mi je dijete jako bolesno, npr. jedan decko iz razreda sad uopce ne smije van, naravno da ne bi islo
ALI, vecina djece nije jako bolesna, pa eto zato jesam za skolu
Ja mislim da bi bilo dobro da nadju rjesenja socijalne distance i skole.
Manje djece u razredima, vise boravka vani. Kraci tjedan. Ne znam, ali mislim da je za djecu dugorocno ovakva situacija duboko stetna.
Po mentalno zdravlje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zanima me kako bi manje razrede mogli napraviti recimo kod kojih u razredu gdi u generaciji osnovaca ima po pet razreda po 27 klinaca.a mjesta za razred nema već više od 11 godina i tek ove godine je škola postala dvosmjenska jer se knjižica rasgormirala u manju knjižnicu i neku poluučionicu.
Posljednje uređivanje od jelena.O : 17.04.2020. at 16:03
Želim pripomenuti da ova situacija traje mjesec dana.
Kakve to veze ima sad je mjesec ,tko zna koliko će još i još mjesec dana na početku godine
Ma i ja bih da se nađe rješenje i da se djeca vrate u školu. Samo ne vidim ostvarivo rješenje.
Meni se čini da moji odrade minimum minimuma (na djecu mislim). Dobiju oni od nastavnika i zadatke, i gradivo, i listiće, ali ne udubljuju se, nabrzinu završe da mogu raditi nešto što se njima radi, nema potpitanja, nema diskusije.... Nije baš kao da su na praznicima, ali čini mi se da im čisto mentalno ni puno drukčije. Uopće nisam sretna s ovim![]()
S druge strane, sve je zbog te karantene tako s*ebano da mi ih se ne da natjeravati da dodatno uče iz udžbenika, mislim da je cijela situacija dovoljno teška i bez toga...
Pa zajednički gledamo filmove, Potjeru, Milijunaša, igramo karte i slično.
Ali onaj štreber u meni nikako nije sretan, bojim se pogotovo za starijeg da će kad krene iduće godine u srednju imati velike rupe u znanju.
Koja razlika ako se nastavnici ili roditelji zaraze meni je to potpuno isto,zašto samo učitelje uzvisivati?
jelena. O pa casa je to rekla zbog povratka u školsko okruženje, a u školi su nastavnici i djeca (neki spominju da djeca nisu rizična skupina, al nisu sami u školi). Naravno ako bi došlo do zaraze, išla bi šire do roditelja i dalje. :/
Toliko virusa da su napali i čoksin post
Na Tv kalendar zanimljivo,moji to veliki recimo nemaju
Ja ne mogu shvatiti nikako zašto za maturu nisu donijeli odluku. Meni ovo jasno daje do znanja da ministrica nije stekla potrebne vještine za obavljanje svog posla. Vještina donošenja odluka je temeljna vještina rukovodećih pozicija. U ovoj situaciji i dalje ne znati, govoriti o scenarijima koji podrazumijevaju ispit za 45 dana s neizvjesnošću... Zanima me smatra li ona uistinu da je sasvim profesionalno čekati i čekati ili je svjesna da je nedonošenje odluke posljedica manjkavosti njenog tima?
Pa ja bih rekla da je razlog to što je ministrica pet puta navela u ovom tekstu - ne zna se kakva će biti epidemiološka situacija, i ona ne može donijeti nikakvu odluku bez suglasnosti epidemiologa.
Upravo je na FB objavila ministrica:
Drage maturantice i maturanti, svjesna sam izazova i teškoća s kojima se susrećete u posljednjoj etapi vašeg školovanja, vi i vaši nastavnici. Stoga sam poslala pismo Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja u kojem kažem da se gradivo drugog polugodišta 4. razreda za obavezne predmete neće nalaziti u ispitima državne mature. Želim vam svima da se dobro pripremite za državnu maturu, a mi ćemo vam i dalje u tom postupku davati punu podršku.
Na pitanje što s bio, kem i fiz:
Kao što sam već spomenula prije par dana, uskoro ću imati konzultacije s Rektorskim zborom na temu izbornih predmeta kako bismo donijeli zaključak o tome jesu li oni nužni. Više informacija možete poslušati na poveznici - https://www.facebook.com/ministricaB...8518062213871/
Da, slažem se. A bit će im veselo i do fakulteta. Razumijem da se odluke moraju donositi u okviru epidemiološke situacije i da nema puno manevarskog prostora. Možemo se samo nadati da će ovo čim prije završiti.
S druge strane, baš sam zaključila kako ova situacija ima dugoročne posljedice na svaku generaciju u školi, jer nedostajat će im dio gradiva koji je pojela korona... Teško će to biti izjednačiti i kasnije. Evo, moj brucoš se trudi pratiti nastavu od doma, ali i sam kaže da to nikako nije isto kao kad si na predavanjima. Na isti način - nije isto raditi od doma. Čak i onima koji to mogu lakše je posao raditi na radnom mjestu.
Eto, držimo fige da će se stvari normalizirati, ali ne mogu se oteti dojmu da bi pretjerano popuštanje mjera moglo izazvati neželjene posljedice što se tiče broja oboljelih...![]()
Moja isto. Polaže kolokvije i ide joj to.
Profesori se trude i na usluzi su kad god treba.
Ali ni sama ne zna kako će odraditi praktični dio. Sekcije. To ne ide preko ekrana.
I fakultet je razrušen pa nemaju ni gdje.
Dobro je kaj je sve ispite polagala redovno kako su dolazili pa su joj ostala još samo dva koja nije još ni odslušala.