Jadranka prvotno napisa
Na mom fakultetu, koliko sam upucena, svi drzimo on-line nastavu u realnom vremenu. Dakle, u vrijeme kad bi studenti po rasporedu imali neki predmet, imaju ga i sad, u punom vremenu, bilo putem zoome, Teamsa ili neceg tretjeg (izuzetak su prakrikumi). Dobar dio profesora ima graficke tablete koji simuliraju plocu, stavljaju se on-line materijali, studenti uglavnom nemaju tehnickih poteskoca... a svejedno, moj dojam je da je, bas zbog nedostatka fizicke prisutnosti, i bitno smanjene interakcije, kao i nemogucnosti da vidite reakciju studenata na preneseno gradivo, kvaliteta i korist od predavanja znacajno manja nego u nastavi uzivo. Preciznije, mislim da je nastava dovoljno kvalitetna da visoko-motivirani i organizirani studenti izvuku iz nje dosta znanja, al i da je nazalost nedovoljna da odrzi motiv za pracenje i sudjelovanje kod manje motiviranih. I da ce neizbjezno doci u raslojavanju po pitanju znanja.
Ocekujem da je sve to kod srednjoskolaca i osnovnoskolaca jos vise izrazeno.