Stranica 27 od 59 PrviPrvi ... 17252627282937 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1,301 do 1,350 od 2947

Tema: Online nastava

  1. #1301
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,094

    Početno

    Da, sat razrednika je nešto što mojoj djeci definitivno nedostaje, a "ne košta ništa". Ne shvaćam kako to razrednici (kojima je zoom tlaka) ne razumiju.

  2. #1302
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Moja osmašica ima sat razrednika ali u stilu evo vam par tema pa popričajte o tom
    Veliki ni u zbilji nije imao puno srz

  3. #1303
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Nama je pred ca 4 tjedna najavljeno da će "idući tjedan" biti održan probni video srz za 5. razred. Još uvijek nije...
    Mlađi (za kojeg i nije predviđeno) ima video srz još i prije te najave i to redovito.

  4. #1304

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    1,269

    Početno

    Citiraj jelena.O prvotno napisa Vidi poruku
    Ne kužim Riječanka zašto si ti razočarana,koliko kužim mi tvoja ne ide u školu. Ko jeje mogo vas odvratiti osim ako niste u rizičnoj skupini?
    Odvratila me informacija da će u školi gledati školu na trećem, dakle sav taj organizacijski cirkus da bi gledala TV. ako je to nastava, svakako joj bolju nastavu mogu kod kuće organizirati.

  5. #1305
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Je tu si u pravu,ali očito su i drugi tako mislili,stvarno nema smisla napose ako onda popodne mora još raditi i zadatke


    Eto kod nas ne ide nitko iz razreda tak je rekla učiteljica,mada je bila graja u petak popodne kad je nekolicini roditelja rečeno da više ne rade od kuće,a neki imaju i vrtičance
    Posljednje uređivanje od jelena.O : 09.05.2020. at 21:08

  6. #1306
    kajsa avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,264

    Početno

    U našoj školi ne žele koristiti zoom.
    Roditelji su više puta tražili da se barem 1 tjedno na 30 min djeca vide s razrednikom.
    Ravnatelj tvrdi da je MZO dalo uputu da se zoom ne koristi.

  7. #1307
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Koji razred?

  8. #1308
    kajsa avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,264

    Početno

    Cijela škola, svi razredi

  9. #1309
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Bila je na početku preporuka da se ne koristi video jer je infrastruktura u prvi tren bila preopterećena. U međuvremenu se infrastruktura osposobila (ne samo kod nas, na nivou cijelog svijeta se radilo danonoćno da se povećaju kapaciteti) i sad sve radi ali nekima odgovara praviti se ludim.
    I po običaju - nitko im ništa ne može...

  10. #1310
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    24,641

    Početno

    Preporuka je upravo suprotna da se treba imati komunikaciju preko zoom-a, tako je rekla naša pedagogica no recimo kod sina koji je 2.razred nemaju zoom. Kod kćerke 5.razred non-stop ga imaju, ista škola.

  11. #1311
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,707

    Početno

    Bilo je raznih preporuka zbog snimanje opcenito ( zadiranje privatnosti najvise).
    Dobar broj profesora je protiv toga zbog zastite privatnosti.
    Iskreno, meni je doslovno mucno od svega.
    U zadnje vrijeme imam prave napadaje panike pri pomisli na skolu . Za mladu, stariji ce se snaci. On je i tako 3.r srednje pa sto je napravio do sad -to je to.
    Posljednje uređivanje od sirius : 10.05.2020. at 08:54

  12. #1312
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Kad je rijec o zadovoljstvu on-line nastavom, moje nezadovoljstvo tim sto nema interakcije uzivo je toliko da mi ga ni najbolja on-line nastava ne bi promijenila. No jasno, sto je tu je. I ipak bolje nesto, nego nista. Ovo kazem i kao predavacica na faksu, gdje svi odrzavam(o) svu nastavu uzivo u punoj satnici (dakle simulacija pravog sata), i kao majka drugasa.

    Njegov ucitelj je, cini mi se, slicnog stava. Od tehnologije koristi whats'up kao sredstvo za davanje uputa sto da roditelji rade s djecom i kao sredstvo za komentiranje njihovih radova, i pruzanje podrske. Moj osjecaj je da je stava da je bolje da djeca prelaze gradivo na blizinu sa zivim roditeljem s kojim kogu komujicirari nego na daljinu bez roditelja. Za ovakve malise se posebno slazem. Zapravo nije bas tehnosloski potkovan, i je, pred penziju je. I bilo je tu komentara da bi trebalo takve ucitelje otpustit. Al nikako! Na njegovom primjeru, taj covjek ima toliko cvrstog karaktera, interesa i ljubavi za djecu, individualnog pristupa prema svim djacima, i promisljanja o njima, i nikakve tolerancije na nasilje... da ja zaista tesko da inace mogu zamisliti boljeg ucitelja.

    Sto se tice ankete zadovoljstvom, ja je nisam ispunjavala. Al prenijet cu misljenje svoje rodice o glavnom generatoru tog zadovoljstva. Je li to i kolikim dijelom zaista tako, ja nemam osjecaja, al pruza drugo objasnjenje zadovoljstva... i djeca i roditelji su zadovoljni jer ce bez puno muke dobiti bolje ocjene, jako losi djaci ce dobit dvojke, a cak i prosjecno dobri cetvorke i petice... I jos nema nekog stresa od ispitivanja, srednjoskolci na on-line ispitima prepisuju sve redom, obveze su minimizirane. Eto, jedno drugacije misljenje.

  13. #1313
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Citiraj Lili75 prvotno napisa Vidi poruku
    Preporuka je upravo suprotna da se treba imati komunikaciju preko zoom-a, tako je rekla naša pedagogica no recimo kod sina koji je 2.razred nemaju zoom. Kod kćerke 5.razred non-stop ga imaju, ista škola.
    Kod nas niži razredi nemaju zoom
    Ali recimo naša je dala svoj broj telefona da je klinci ili mi možemo nazvati pa čak i u eh video poziv

  14. #1314
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,707

    Početno

    Pa naravno da je bolje da dijete prolazi nastavu sa roditeljem na blizinu nego profesorom na daljinu.
    U tome i lezi generator moje panike.
    Jer moje dijete mora zbog svojih poteskoca prolaziti nastavu samnom na blizinu. I onda je sve na meni.
    Kad dodem s posla i vidim da sve blinka i sto sve treba obraditi dode mi slabo. Doslovno.
    Nitko od profesora nista ne prigovara, nitko ne daje nikakve lose kritike.
    Ali taj osjecaj da moram odraditi sav taj posao jer nacin nastave nije adekvatan da ga dijete prati samo je grozan.
    Ne znam da li to sustav ocekujem od mene. Nije niti vazno.
    Ja to ocekujem od sebe i odjecam se grozno jer nemam kapaciteta za to.
    ( nadovezujem se na Jadranku, nisam kopirala)
    Posljednje uređivanje od sirius : 10.05.2020. at 09:06

  15. #1315
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,707

    Početno

    I nije uopce stvar u ocjenama. To je zaista najmanje bitno.
    Stvar je u osjecaju da ti sustav govori da nesto moras , a ti to ne mozes. I neprestano osjecas da dijete uskracujes za nesto ( edukaciju) sto bi mu mogao pruziti .
    Sto je zapravo potpuni suludo jer roditelj nije ucitelj, niti je izabrao ovaj nacin skolovanja, niti bi izabrao ovaj nacin i kurikulum da je izabrao skolovanje kod kuce ....ali ne mozes si pomici kad svaki dan vidis sto dijete NECE napraviti niti tome biti izlozeno jer ti nemas vremena, volje ili znanja.

  16. #1316
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    Što je najbolje, ja uopće ne znam govori li mi sustav da moram. Slično kao sirius, krepavam s njim jer je njemu ovaj način izuzetno težak, i nemam pojma što bi se dogodilo da samo prestanem i da on napravi onoliko od toga koliko može sam, a to bi mislim bilo oko 10%. Valjda bi javila “nemam ništa za poslikati, upišite to u dnevnik”. Nemam pojma što drugo.

  17. #1317
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Da, sat razrednika je nešto što mojoj djeci definitivno nedostaje, a "ne košta ništa". Ne shvaćam kako to razrednici (kojima je zoom tlaka) ne razumiju.
    Moj mlađi ima sat razrednika preko Teamsa i to dobro funkcionira, ali to je tako zahvaljujući osobnom trudu tog profesora, a ne sustava. Uostalom, zna on i sam kako je s druge strane plota, jer ima djecu u istom sustavu, u redovnoj i glazbenoj školi.

  18. #1318
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    I nije uopce stvar u ocjenama. To je zaista najmanje bitno.
    Stvar je u osjecaju da ti sustav govori da nesto moras , a ti to ne mozes. I neprestano osjecas da dijete uskracujes za nesto ( edukaciju) sto bi mu mogao pruziti .
    Sto je zapravo potpuni suludo jer roditelj nije ucitelj, niti je izabrao ovaj nacin skolovanja, niti bi izabrao ovaj nacin i kurikulum da je izabrao skolovanje kod kuce ....ali ne mozes si pomici kad svaki dan vidis sto dijete NECE napraviti niti tome biti izlozeno jer ti nemas vremena, volje ili znanja.
    Tako se i ja osjecam. Da, napravi on sve zadatke. Ali je li to cemu, i ako je, cemu je to? Tesko mi je reci ista vise od pocetnog, bolje nesto nego nista.
    Posljednje uređivanje od Jadranka : 10.05.2020. at 09:22

  19. #1319
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    Što se događa s onima kojima ništa ne rade? U grupi za engleski svi zajedno šaljemo zadaće. Primjetila sam da ih ima 4-5 koji nikad nisu ništa (u grupu) poslali. Je l neko brine o njima?

  20. #1320
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,094

    Početno

    Kontaktiraju se roditelji, stručna služba izviđa razloge.

    Dijete mi kaže da je prilično bedasto što se svačije domaće zadaće na platformi vide. Komu se ne da napisati, samo ih prepiše od onog prvog koji ih je postavio.

  21. #1321
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,707

    Početno

    Citiraj Bubilo Bubich prvotno napisa Vidi poruku
    Što se događa s onima kojima ništa ne rade? U grupi za engleski svi zajedno šaljemo zadaće. Primjetila sam da ih ima 4-5 koji nikad nisu ništa (u grupu) poslali. Je l neko brine o njima?
    Nemam pojma. 50% nasih nastavnika niti ne trazi povratnu informaciju . Od pocetka nastave na daljinu niti su treali lajkati niti su tebali slati zadace.
    E. sigurni nije jer ona nista ne radi bez mene i nitko nista nije pitao niti komentirao. Razrednica se jedina brine da se djeca barem pojave u razredu , svaki dan ih pozdravi u 9 poruci i trazi od niih da se jave da zna da su koliko toliko prisutni.

  22. #1322
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Zašto misliš da treba u grupu poslati ,osim ako nije i profesor tek u grupi?
    A možda su od onih koji ne žele druge zatrpavati porukama
    Meni osobno idu te grupe na živce jer je više hajohi,nego korisne ingo kako kod staraca tek i kod dece
    A kad nešto pitaš jako rijetko netko odgovori,zato pretežno nakon nekog vremena ponovimo privatnu poruku osobi koja večinom i hoće odgovoriti

  23. #1323
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Ne znam tko radi na kojoj platformi i kakva je koja, ali Teamsi npr. imaju tu mogućnost da se postavi zadatak, i onda se na taj zadatak preda odgovor. Tako predani odgovor se ne vidi, i nastavnik onda na njega može odgovoriti bodovima, komentarom itd.

    Meni se to čini kao najbolji način, ali vidim kod kćeri da nastavnici traže različite načine predavanja zadaća. Evo, recimo to je nešto što bih ja popravila u online nastavi, da se ujednači način zadavanja i predaje zadataka.

  24. #1324
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Kontaktiraju se roditelji, stručna služba izviđa razloge.

    Dijete mi kaže da je prilično bedasto što se svačije domaće zadaće na platformi vide. Komu se ne da napisati, samo ih prepiše od onog prvog koji ih je postavio.
    pitala kliniku oni imaju treens šalju zadaće u čavrljanje s određenim profom
    Posljednje uređivanje od jelena.O : 10.05.2020. at 09:42

  25. #1325
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Nemam pojma. 50% nasih nastavnika niti ne trazi povratnu informaciju . Od pocetka nastave na daljinu niti su treali lajkati niti su tebali slati zadace.
    E. sigurni nije jer ona nista ne radi bez mene i nitko nista nije pitao niti komentirao. Razrednica se jedina brine da se djeca barem pojave u razredu , svaki dan ih pozdravi u 9 poruci i trazi od niih da se jave da zna da su koliko toliko prisutni.
    Suosjećam... Ovo je katastrofa.

    Ja imam maturanta koji je punoljetan, a svejedno smo dobili upute kako ide online nastavu, kako se treba prijaviti lajkom i da se dobivaju neopravdani izostanci ako se to ne radi. Razrednik i ostali redovito provjeravaju. Mislim, dogodi se da se i netko od predavača pogubi, ali to je iznimno, nije redovito.

    Ne pratim detalje jer ne moram, ali kad čitam ovo i brojne druge postove, čini mi se da je moj sin zapravo jako dobro prošao. Ima nedostataka, ali brate mili, nije ovako.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 10.05.2020. at 09:56

  26. #1326
    Willow avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    ZG
    Postovi
    2,829

    Početno

    i kod mog petaša isto, zadaci idu javno na objavu u grupu tog predmeta a klinci šalju rješenja u chat

    a zadovoljstvo online školom, hm, naša škola je negdje između, dio profesora šalje zadatke tipa pročitaj str. tu i tu u udžbeniku i prepiši u bilježnicu a dio ih radi sam prezentacije i zadatke, povremeno nešto ima i uživo (ali jako malo)

    sve u svemu, i nekoj djeci očito ovakav način odgovara, a nekima ne
    moj petaš se ne snalazi nikako s rokovima a bome su nekima u razredu roditelji radili excel tablice da mogu sve to loviti, koji zadatak treba predati do kojeg doba / datuma

    ja sam neki dan došla s posla, skuhala ručak za drugi dan i onda još dva sata visila s njim na teamsu + pola sata mi je samo trebalo da poslikam što je trebalo i pošaljem (na tabletu je kamera koma a slike moraju biti dobre kvalitete, onda neki traže chat a neki na mail pa šalji)... sve to skupa je užasno zamorno i ja (mi) jedva čekam da završi ova školska godina

  27. #1327
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Malo sam promislila o svom glavnom problemu s on-line nastavom, i ovako bi ga sazela. Kod obrazovanja najmanje vaznim (bar zasad) smatram ocjene, znanje smatram vaznijim, no daleko najvaznije mi je da se djeci usadi i odrzi interes i zelja za znanjem. No ovo je upravo obrnuto proporcionalno onome s cime ja svom djetetu, uz sve ostale obveze, mogu pomoci.

  28. #1328

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Postovi
    1,388

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Dobar broj profesora je protiv toga zbog zastite privatnosti.
    U čemu je online nastava kršenje profesora na privatnost? Ako je iza profesora neki zid ili se ništa ne vidi, onda djeca ne mogu ništa prokljuviti iz njihovog privatnog života .

    Moj dojam je prije da im odgovara da imaju što manje interakcije s djecom, da se ne moraju zafrkavati s njima, disciplinirati ih, nego samo suhoparno slati 'napravite to i to do tada i tada'.

    Čast iznimkama.

    A to što svaka škola, čak i svaki nastavnik organizira nastavu na svoj način, to onda znači da se preporuke razlikuju od škole do škole ili još gore da ih svaki nastavnik tumači na svoj način.

    Pa tako ima onih koji se trude, a ima i onih drugih.
    Posljednje uređivanje od lola_34 : 10.05.2020. at 10:07

  29. #1329
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    Engleski (razredna nastava) se zadaća kod nas šalje u viber grupu koju je napravila Uciteljica, tako je ona tražila jer kaže da ima između 10 i 15 razreda i tako joj je lakše. Zadatke koje šalju je da nešto riješe u radnoj bilježnici (Ajde to mogu prepisati jedni od drugih, ali ja to ne bi, vidim pogreške . Uostalom, ja sam roditelj. Ne dam mu viber i kažem “prepiši od Pere”). Drugi zadaci su prepisani tekst u bilježinicu. Treći su da snime sami sebe kako citaju nešto iz udžbenika i pošalju snimku u grupu. Četvrti su da kliknu na link, upišu svoje ime i riješe zadatke. To ne vide jedni od drugih.

  30. #1330
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    Citiraj Jadranka prvotno napisa Vidi poruku
    Malo sam promislila o svom glavnom problemu s on-line nastavom, i ovako bi ga sazela. Kod obrazovanja najmanje vaznim (bar zasad) smatram ocjene, znanje smatram vaznijim, no daleko najvaznije mi je da se djeci usadi i odrzi interes i zelja za znanjem. No ovo je upravo obrnuto proporcionalno onome s cime ja svom djetetu, uz sve ostale obveze, mogu pomoci.
    Ja mome u tome nisam nikakav autoritet. Njegova konstanta mantra sve ovo vrijeme je “zašto to moram učiti?”. Dok u razredu napravi zadatak u roku keks, doma nam za svaki predmet iz jednog dana trebaju sati i sati. Evo npr. jutros od 9.30 radimo: pročitati jednu str. udžbenika iz matematike (treći osnovne), pročitala sam mu i objasnila. 1 str. RB - 4 zadatka u kojima se doslovce treba nacrtati samo par dužina i pravaca. U bilježnicu napisati dvije rečenice i nacrtati jedan pravac i jednu dužinu. Sad je 10.45. On je napravio samo dio toga, ostatak vremena plače.

    A neću ni nabrajati koliko još predmeta i stvari u zaostatku ima. Ovim tempom mu treba još 7-8 dana da riješimo zaostatke do petka. I tako stalno. A ja sam (bila do sad) doma.

    I čitam tekstove po netu, i trudim se, i stalno izmišljam neke motivacijske govore, pa to u kombinaciji s raznim kaznama (oduzimanje ekrana), sve je užasno težak proces dok on ne sjedne i ne nacrta glupi pravac i glupu dužinu.

  31. #1331
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Naši njemački šalju na mejl ko i učiteljici niko ne vidi tuđe zadaće
    Posljednje uređivanje od jelena.O : 10.05.2020. at 10:48

  32. #1332
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Mi smo (više roditelja) trazili da se zadaće predaju kroz privatne poruke, ne javno, ne zbog prepisivanju nego je posve nepregledna suma poruka kad 100 ucenika (da, 100 njih) preda zadaću - i kod nekih i opet ništa, preda dijete zadaću kroz privatnu poruku, nastavnica se uopce ne obazire na nju, ne čita ih (ne nije pred penziju, dapace) i onda opet šalji na grupu jer ova drugačije ne zna i/ili ne želi. U stvari nakon 2 mjeseca jasno je da ne želi. Na kraju mislim da ću pitati par roditelja da se udružimo i preko ljeta platimo instrukcije nekom da prodaje kroz sve to što ova nije odradila, nije ni pola gradiva odradila a godina je skoro gotova.

    Naravno da ima i pozitivnih primjera ali zašto sustav tolerira ove? Ništa im se ne može, a oni koji pošteno odrađuju posao ispadaju budale. I kako i treneri u klubu i prof jezika u skoli stranih jezjka I razrednica od mladjeg - njima nikome nije ugrozena privatnoat i snasli su se s tehnologijom, a kod starije NITKO od nastavnika nije jedno jedincato predavanje odradio uzivo. To nije slucajno, tus e vidi udruzena namjera da odbijaju to napraviti čak i nakon sto nam je poslana odluka da ce biti predavanja uzivo. Sramota.

  33. #1333
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,707

    Početno

    Jasno da su te price o privatnosti vise manje izgovor.

  34. #1334
    Willow avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    ZG
    Postovi
    2,829

    Početno

    Bubilo, suosjećam moj je isti takav
    ja se stalno lomim da prestanem išta pomagati i jednostavno ga pustim ali se bojim da onda neće napraviti ni 10% zadanoga i da će tek onda biti plača i suza i ja to ne mogu

    a ovako pak s druge strane ako ja visim (ili mm) s njim i zajedno ga potičemo da rješava zadatke - imam osjećaj da to dijete postaje još više nesamostalno i nesavjesno / neodgovorno
    + on je totalno nemotiviran za ono što ga ne zanima, ono što ga zanima - briljira (iznadprosječno inteligentan što mu ne pomaže ako ne sjedi i radi)

    bojim se da sad u petom razredu ne sroza totalno ocjene, a može (btw. imamo borbu s njim od početka školske godine, sad je još gore )

  35. #1335

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Postovi
    1,388

    Početno

    Citiraj sillyme prvotno napisa Vidi poruku
    U stvari nakon 2 mjeseca jasno je da ne želi. Na kraju mislim da ću pitati par roditelja da se udružimo i preko ljeta platimo instrukcije nekom da prodaje kroz sve to što ova nije odradila, nije ni pola gradiva odradila a godina je skoro gotova.

    Naravno da ima i pozitivnih primjera ali zašto sustav tolerira ove? Ništa im se ne može, a oni koji pošteno odrađuju posao ispadaju budale. I kako i treneri u klubu i prof jezika u skoli stranih jezjka I razrednica od mladjeg - njima nikome nije ugrozena privatnoat i snasli su se s tehnologijom, a kod starije NITKO od nastavnika nije jedno jedincato predavanje odradio uzivo. To nije slucajno, tus e vidi udruzena namjera da odbijaju to napraviti čak i nakon sto nam je poslana odluka da ce biti predavanja uzivo. Sramota.
    E, Sillyme, uzalud se ti i ja živciramo . Sustav ih tolerira i tolerirat će ih i ubuduće. Sad se vidi da je štrajk bio samo zbog love, jer navike očito nisu spremni promijeniti.

    Čast iznimkama.

    Ma nemojte plaćati instrukcije, jer netko nije odradio svoj posao. Šteta love. Nego je nekako navedite - ne znam kako - da ispravi ono što je usr**a. Suočite je s tim.

    I kod nas isti slučaj s predavanjima uživo kojih - nema. Nitko se ne trudi da bi išta takvog organizirao. Žalosno. Baš sam jadna kad čitam pozitivna iskustva drugih.

  36. #1336
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,094

    Početno

    Svatko se susreće s drukčijim problemima. Ja nemam problema s dječjim obavezama, naprave svoje odmah i samostalno. Problem mi je što vidim da se ne uči jer se "ne mora".
    Zahtjevi kod male u 6.r. nisu bogznakakvi. Zadaće nažvrlja u 5 min., zna da testova i ispitivanja nema i boli je bubreg. Ne uči engleske riječi kao što bi ih učila da je čeka vocabulary test, ne uči njemačke članove, ne uči hrvatsku gramatiku koju bi primjenjivala u kratkim provjerama, matematička pravila i definicije koje bi odgovarala na ploči, o nečemu tipa povijest da ne govorim...
    I tu uskačem ja - tjeram je da rješava zbirku, printam joj testove iz hrvatskog da je uvjerim koliko NE ZNA.
    I tu se stalno sukobljavamo, ona ne bi jer ne vidi zašto bi, a ja znam što dolazi u 7.r. i u kakvoj je vezi s ovim iz 6.

  37. #1337
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Naši veliki imaju ispite
    Prošli tjedan imala klinka ispit iz matke pol sata na raspolaganju
    Imali i ispit iz lektire
    I veliki svelo malo ima ispite i ispitivanje
    Posljednje uređivanje od jelena.O : 10.05.2020. at 11:51

  38. #1338

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Postovi
    1,388

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Svatko se susreće s drukčijim problemima. Ja nemam problema s dječjim obavezama, naprave svoje odmah i samostalno. Problem mi je što vidim da se ne uči jer se "ne mora".
    Zahtjevi kod male u 6.r. nisu bogznakakvi. Zadaće nažvrlja u 5 min., zna da testova i ispitivanja nema i boli je bubreg. Ne uči engleske riječi kao što bi ih učila da je čeka vocabulary test, ne uči njemačke članove, ne uči hrvatsku gramatiku koju bi primjenjivala u kratkim provjerama, matematička pravila i definicije koje bi odgovarala na ploči, o nečemu tipa povijest da ne govorim...
    I tu uskačem ja - tjeram je da rješava zbirku, printam joj testove iz hrvatskog da je uvjerim koliko NE ZNA.
    I tu se stalno sukobljavamo, ona ne bi jer ne vidi zašto bi, a ja znam što dolazi u 7.r. i u kakvoj je vezi s ovim iz 6.


    Začarani krug.

  39. #1339
    Dijana avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Postovi
    6,003

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Svatko se susreće s drukčijim problemima. Ja nemam problema s dječjim obavezama, naprave svoje odmah i samostalno. Problem mi je što vidim da se ne uči jer se "ne mora".
    Zahtjevi kod male u 6.r. nisu bogznakakvi. Zadaće nažvrlja u 5 min., zna da testova i ispitivanja nema i boli je bubreg. Ne uči engleske riječi kao što bi ih učila da je čeka vocabulary test, ne uči njemačke članove, ne uči hrvatsku gramatiku koju bi primjenjivala u kratkim provjerama, matematička pravila i definicije koje bi odgovarala na ploči, o nečemu tipa povijest da ne govorim...
    I tu uskačem ja - tjeram je da rješava zbirku, printam joj testove iz hrvatskog da je uvjerim koliko NE ZNA.
    I tu se stalno sukobljavamo, ona ne bi jer ne vidi zašto bi, a ja znam što dolazi u 7.r. i u kakvoj je vezi s ovim iz 6.
    Ukratko, nemaju motivacije. Svjesna sam da je vjerojatno vrlo teško potaknuti motivaciju u nastavi online, ali to znači puno natezanja za roditelje kojima nije samo da se napiše zadaća i pošalje, ali ponekad je bome i to, znači onaj minimum.
    Znači, npr. teško je mogu natjerati na ponavljanje tablice množenja i dijeljenja iznad obaveznih zadataka, a oni nisu dovoljni da se to potpuno usvoji.
    Jbg, mamu se jednostavno ne shvaća dovoljno ozbiljno, a ne razumije da će se rupe koje sad nastanu teško popuniti poslije.

  40. #1340

    Datum pristupanja
    Jan 2019
    Postovi
    112

    Početno

    Moji dobiju svaki dan barem jednu nasnimljenu prezentaciju u kojoj učiteljica, 2. razred, objašnjava gradivo. Uz to dobiju zadatke za rješavanje. Od svega je najgori engleski, gdje učiteljica monotonim govorom čita zadatke. Za tablicu množenja i dijeljenja sam skinula neku igricu, zapravo samo trebaju računati. Upalim im štopericu i to je to. Dobivaju i hrpu zadataka za boravak, ali su to većinom linkovi za WordWall aktivnosti, pa to ignoriram jer bi bili previše na ekranima. Radije ih pošaljem u dvorište. Ne znam kako će funkcionirati od sutra, neće ići u školu. Što zbog strukture ukućana, što zbog činjenice da je kuhinja stradala u potresu pa bi bilo komplicirano s ručkom. Na kraju bi ispalo da moj tata, 70+ godina treba ići po njih, a to mi ne dolazi u obzir.

  41. #1341
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj Bubilo Bubich prvotno napisa Vidi poruku
    Ja mome u tome nisam nikakav autoritet. Njegova konstanta mantra sve ovo vrijeme je “zašto to moram učiti?”. Dok u razredu napravi zadatak u roku keks, doma nam za svaki predmet iz jednog dana trebaju sati i sati. Evo npr. jutros od 9.30 radimo: pročitati jednu str. udžbenika iz matematike (treći osnovne), pročitala sam mu i objasnila. 1 str. RB - 4 zadatka u kojima se doslovce treba nacrtati samo par dužina i pravaca. U bilježnicu napisati dvije rečenice i nacrtati jedan pravac i jednu dužinu. Sad je 10.45. On je napravio samo dio toga, ostatak vremena plače.

    A neću ni nabrajati koliko još predmeta i stvari u zaostatku ima. Ovim tempom mu treba još 7-8 dana da riješimo zaostatke do petka. I tako stalno. A ja sam (bila do sad) doma.

    I čitam tekstove po netu, i trudim se, i stalno izmišljam neke motivacijske govore, pa to u kombinaciji s raznim kaznama (oduzimanje ekrana), sve je užasno težak proces dok on ne sjedne i ne nacrta glupi pravac i glupu dužinu.
    Previše se trudiš. Ohani malo... Govorim iz iskustva. Znam da tu treba imati mjere, jer nije dobro ni ako pustiš dijete da trajno bude bez nadzora, ali nemoj podmetati leđa za njegove obveze koje može samostalno odraditi.
    Moj se mladi uozbiljio tek kad sam olabavila lajnu. Lakše je bilo i njemu i meni. To ne znači da ga ne trebaš povremeno nadzirati, ali daj mu prostora da riješi stvari na svoj način. Sretno!

  42. #1342
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    On ne napravi apsolutno ništa. Ne otvori torbu, ne pita, ne izvadi ništa… Apsolutna nula. Jedno veliko ništa se dogodi. Za njega u njegovoj glavi ova škola uopće ne postoji. Nije niti jedno jedino slovo do sad napisao dok netko drugi ne bi sjeo za stol i njega natjerao da sjedne za stol, gleda u udžbenik i sluša. Ako kažem da ću poslati učiteljicu poruku da joj nemam što poslikati i poslati, to ga ne motivira, nego ode u sobu i plače i dere se "pusti me na miru".

    Pokušavam razumjeti, ali ne mogu. Inače sve radi i što treba i ne treba, ide na dodatne, hrpu slobodnih aktivnosti u školi si sam nametne, sve zadaće "nije obavezno, ali možeš ako želiš" uvijek napravi. Imam zapravo djelomično ideju da ga ovo podsjeća na vrijeme kad je bio u bolnici i poslije doma u izolaciji, pa ga pere anksioznost. Tj. sigurno je to. Ali probiti se kroz to je slonovski posao. Evo, prije par minuta smo završili današnji nastavni dan. Jutros smo bili u zaostatku 17 lekcija (iz svih predmeta). Uspio ih je danas napraviti 5. S tim da je dio vremena sjedio bos i u pidžami u haustoru zgrade jer "ga svi mi mrzimo".

    Nemam nikavih ideja ni planova, nego dan po dan... zato smo tako i u zaostku, jer ima dana kad on u cijelom danu napiše samo "školski rad" u bilježnicu, i dalje ne ide.

  43. #1343
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    Ili bi pola tih lekcija trebala preskočiti? I raditi samo ono što treba poslikati i slati? S tim da u matematici to uopće ne možeš, sve se nadovezuje jedno na drugo. Ali možda da hrvatski preksačem pjesmice, tekstove i sastavke?
    To sam npr. bila napravila s likovinim, nismo ga uopće raditi, niti jedan rad. Dok u jednom danu nije napisala da joj poslikamo sve radove i pošaljemo. Bio je to gadan dan .

  44. #1344
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,242

    Početno

    Nismo jel to množina?

  45. #1345
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,094

    Početno

    Bubilo, objasni učiteljici o čemu se radi i deri po matematici, hrvatskom i engleskom, a sve drugo batali. Ako je takva situacija, ne troši resurse na ostalo. Nek ima 2 ili 3.

  46. #1346

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Bb, preskoči do današnjeg dana i zadaj mu da pošalje učiteljici ono što stigne do 12. I obećaj mu čvrsto da je to to. Naravno, toga se i drži. Učiteljici lijepo objasni da ti nisi kući i da on sam ne može bolje. Ja sam učiteljice nazvala i opisala u kakvim uvjetima djeca sama kući rješavaju. I sad kad pošalju, nedostaje to i to ili pogrešno je to, ako je poslano iza 4, kad ja dođem kući, ja odgovorim ok i ne ispravljam s njima, ne šaljem ponovno.
    Mislim da je za zdravlje djece važno da škola nije obveza bez kraja i konca.

  47. #1347
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    Ne znam, sigurno sam nesigurna i nespremna na tako drastične rezove , ali ne čini mi se da (i da ima volje i motivacije) može sam svladati nova poglavlja. Vaši u toj dobi (3.r.) mogu? Da sami iz udžbenika nauče što je desetljeće, stoljeće i tisućljeće i da onda nacrtaju lentu vremena (za koju prvi put čuju) i na njoj od 14. do 21. st. označe neke ključne godine iz povijesti Zagreba?

    Je l ga trebam pustiti da sam to radi? Nemam pojma.

    Ili matematiku. Sad su na geometriji, svaki dan nova lekcija. I sam bi trebao skužiti kako se s dva trokuta crtaju okomiti pravci ili kako se koristi šestar? Stvarno ne znam.

    Mogu ga pustiti da prepisuje samo tekst u bilježnicu, ali taj dio rijetko traže da se pošalje.
    Posljednje uređivanje od Bubilo Bubich : 10.05.2020. at 22:25

  48. #1348
    Bubilo Bubich avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Postovi
    4,427

    Početno

    Lili, nemoj sad opet što čitam index , ali sve ovo je farsa nad farsama... Ajde obavezno javite sutra što su vam klinci radili u školi.

    https://www.index.hr/vijesti/clanak/...u/2181899.aspx

  49. #1349
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Evo kako grad Zagreba jako brine o našoj djeci, pogotovo da budu jako jednaka, pa je odlučio (zajedno s ravnateljima) proglasiti nastavu u školi "zbrinjavanjem" i kako su kolektivno odlučili ne pružiti djeci koja idu u školu normalnu nastavu.
    I sad recite, je li to normalno? Ima li ova država i ministarstvo ikakve mehanizme da našu djecu ne koristi MB i njegova kamarila kao monetu za politička potkusuravanja s BD i vladom?

    https://www.index.hr/vijesti/clanak/...ndex_tid=14375

  50. #1350
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Pa zar grad Zagreb i Zupanije mogu donositi odluke o tome kako ce se odvijati nastava u skolama??

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •