Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2947

Tema: Online nastava

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,104

    Početno

    Poznavajući sustav svjesna sam koliko puno i dugo moraš NE raditi da bi dobio zaključno negativnu ocjenu i bez korone.
    U koroni, onako odokativno, rekla bih da NITKO tko je bar svaku drugu zadaću bilo kako napisao (krivo, točno, prepisao...) ne bi dobio jedinicu.
    Znamo da je u OŠ pad razreda rijedak k'o južnokineski tigar. Moraš uopće ne dolaziti u školu i ne pogledati baš ništa za razredne ispite.
    U srednjoj je malo drugačije jer srednja nije obavezna, ali mislim da ni tamo statistika nije strašna.
    .Zašto s baš 4 jedinice može na popravni, zašto ne s 10 ako ćemo biti tolerantni?
    O poruci koja se šalje bolje da ne govorim. Meni je to užas.

  2. #2
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Poznavajući sustav svjesna sam koliko puno i dugo moraš NE raditi da bi dobio zaključno negativnu ocjenu i bez korone.
    U koroni, onako odokativno, rekla bih da NITKO tko je bar svaku drugu zadaću bilo kako napisao (krivo, točno, prepisao...) ne bi dobio jedinicu.
    Ovo da ne postoje jasno propisani minimum znanja kojih se profesori drze je ono sto je problematicno (neovisno o koroni). Nije problematicno to sto se izuzetno dopusta vise jedinica i vise prilika za ispravljanje. Ja bi pretpostavila da ce taj ucenik koji ispravi ocjenu na popravnom ipak zadovoljiti minimum potrebnog znanja za prolaz.

  3. #3
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,037

    Početno

    Ont. Moj mlađi je odustao od ambicija da ima 5.0 u četvrtom razredu. Opustio se i uzeo četvorku iz matematike. Sad se priprema za maturu. Online pripreme su zakrpa na zakrpi, ali bar nešto daju za pare koje smo im platili.

    Da se vratim na redovnu nastavu - bilo mi je muka gledati kako su u zadnjim tjednima nastavnici zasipali učenike gomilom materijala. Razumijem da im je trebalo "mesa" na temelju kojeg će zaključiti ocjene, ali bratemili, ne razumijem zašto su sve utrpali u zadnjih deset dana, umjesto da su krenuli puuuno ranije, kad se nitko nije baš trgao održavati nastavu. Možda je moj dojam pogrešan, nemam pojma. Znala sam doći doma, a online nastava trebala se održavati popodne - u 16:30 znalo se dogoditi da nitko nije ništa ni počeo. Tako da.... Umjesto predavanja učenici su dobivali linkove na youtube. Ja sam se derala na sina što gleda filmiće, a ono - nastava...i još na engleskom. Sve skupa - čušpajz. Ne tvrdim da imam bogznakakav uvid, ali nije me se naročito dojmilo.

  4. #4
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Poznavajući sustav svjesna sam koliko puno i dugo moraš NE raditi da bi dobio zaključno negativnu ocjenu i bez korone.
    U koroni, onako odokativno, rekla bih da NITKO tko je bar svaku drugu zadaću bilo kako napisao (krivo, točno, prepisao...) ne bi dobio jedinicu.
    Znamo da je u OŠ pad razreda rijedak k'o južnokineski tigar. Moraš uopće ne dolaziti u školu i ne pogledati baš ništa za razredne ispite.
    U srednjoj je malo drugačije jer srednja nije obavezna, ali mislim da ni tamo statistika nije strašna.
    .Zašto s baš 4 jedinice može na popravni, zašto ne s 10 ako ćemo biti tolerantni?
    O poruci koja se šalje bolje da ne govorim. Meni je to užas.
    Potpisujem od a do ž!

    Nemaju ljudi uvid koliko se moras potruditi da bi izgubio godinu.
    A ova "mjera" je pljuska nastavnicima. I slazem se, zasto 4, zasto ne 10 jedinica?
    Mogli su i uvesti zabranu negativnih ocjena ove godine, na isto bi dosli.
    Neke moje kolege razmisljaju otici u drugu krajnost:svima dati odlican! Kad je bal...

  5. #5
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Inače razmišljam slično kao Jadranka. Nama nije sva nastava išla "uživo" dijelom je bilo uživo, dijelom se snimalo (kompletno cijele satove, ne djelomično), detaljno raspisivalo materijale i uploadalo na fakultetski portal, labove sad radimo baš zapravo uživo (doduše ubrzano i malo skraćeno). I ne mislim da je to isto. Promijenili smo i mi broj ispita i način ocjenjivanja, kasnije idemo na godišnji, ranije se vraćamo - meni je to normalno. Nikako studentima ovo nije bilo kao redoviti semestar.

  6. #6
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,733

    Početno

    Citiraj vertex prvotno napisa Vidi poruku
    Inače razmišljam slično kao Jadranka. Nama nije sva nastava išla "uživo" dijelom je bilo uživo, dijelom se snimalo (kompletno cijele satove, ne djelomično), detaljno raspisivalo materijale i uploadalo na fakultetski portal, labove sad radimo baš zapravo uživo (doduše ubrzano i malo skraćeno). I ne mislim da je to isto. Promijenili smo i mi broj ispita i način ocjenjivanja, kasnije idemo na godišnji, ranije se vraćamo - meni je to normalno. Nikako studentima ovo nije bilo kao redoviti semestar.
    Meni je ovo vau .
    Moja djeca nisu nikakvu nastavu uzivo, nista snimljeno ako ne racunamo linkove na Tonija Miluna i skolu na trecem. Petasica u velikom broju predmeta nije imala nikakva testiranja niti povratne informacije. I kao sto sam puno puta napisala nastava se svodila na : procitaj i prepisi .

  7. #7
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Duplic
    Posljednje uređivanje od rosa : 29.05.2020. at 17:38

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •