Sjajan Jokić na T-portalu.

https://m.facebook.com/story.php?sto...d=129419576867


"Iz stručne i znanstvene perspektive jasno je što treba napraviti. Neki od koraka su određenje očekivanog radnog opterećenja učenika i odgojno-obrazovnih radnika u terminima prosječnog radnog dana kako škola za neke ne bi trajala 15 sati dnevno, a za neke 0 minuta. To uključuje strukturu dana nalik onoj u školi s jasnim vremenikom kada škola počinje, a kada završava i što se u njoj radi. Ta struktura dana mora biti praćena intenzivnijom komunikacijom i interakcijom između nastavnika i učenika na razini razrednog odjela ili pojedinog godišta. Jednako je važna i standardizacija procesa koja bi omogućila ujednačenost između pojedinih nastavnika, razreda i škola. U tome nužno je već sada dati podršku nastavnicima te umrežiti škole. Neke su škole i nastavnici u ovoj situaciji pokazale kreativnost i učinkovitost i mudro bi bilo njihova rješenja i aktivnosti podijeliti s drugima.
Nužno je i s nacionalne razine odrediti koji su to ishodi učenja i poučavanja koje se, u slučaju novog prelaska u online okruženje, mora obraditi, a bez kojih se može. Ishodovni kurikulumi omogućuju upravo takva rješenja. Na razini države potrebno je odrediti elemente i načine vrednovanja i ocjenjivanja kako mnogi ne bi bili zakinuti i oštećeni pri čemu je važno objektivizirati ocjenjivanje. Također jasno je da su u ovoj teškoj školskoj godini neki zaboravljeni – učenici strukovnih i umjetničkih škola te posebice djeca i mladi s poteškoćama i daroviti. Za njih je već sada nužno osmisliti rješenja koja će odgovarati potrebama i specifičnostima njihovog odgoja."