I to biznis na crno.
Slažem se. Previše svega, nabacanog, naguranog. Djeca iz škole izlaze s nekakvim poluznanjem. Najgore od svega je što im već od nižih razreda ovakav sustav ubije volju za učenjem i školovanjem. Osim ako imaš suludu sreću pa naletiš na učiteljicu ili učitelja koji to uspije izvuć.
Slažem se. Ono što nedostaje su dobri temelji. Meni se činilo da to gradivo uopće ne ponavljaju. Prebrzo se išlo dalje samo da se odradi plan i nedajbog gripe ili tako nečega, klinci uopće nisu mogli pratiti. A moji sinovi nikada nisu imali problema s tim, ali ako bi izostali s nastave, teško su hvatali korak. Znala sam ih poslati na dopunsku u tim situacijama. Osim toga, mi smo svojoj djeci mogli pomoći, a hrpa roditelja nije u prilici da to napravi, bez obzira na razloge.
Gradivo trećeg i četvrtog razreda činilo mi se kao vreća za smeće, kao da je netko unutra bez ikakvog reda nagurao sve i svašta... Djeca su se baš patila s tim, jer nije bilo predaha ni dovoljno ponavljanja da im gradivo sjedne. Posljedice za mnoge su dugoročne. Iz razreda mog starijeg samo je on upisao matematičku gimnaziju. Iz razreda mog mlađeg sina nitko.
S druge strane, mnoga bistra djeca procvjetaju u srednjoj školi, kad se nađu pred većim izazovima.