Pokazuje rezultate 1 do 50 od 99

Tema: Kakvo nam je skolstvo ? ( daleko je Amerika)

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,703

    Početno

    Citiraj Lili75 prvotno napisa Vidi poruku
    Da sirius, matematika je dosta zahtjevna, a kako su sad radili izmjene u kurikulumu, cini mi se da je postala jos zahtjevnija.

    U gimnazijama se rade neke stvari koje su realno za ocekivat za studente na PMF-u.

    Otac mi je umirovljeni gimnazijski prof.matematike i fizike, pa je pratio dugi niz godina sve promjene.
    "Dosta zahtjevna " je blago receno.
    Jos bih i tolerirala tu zahtjevnost u gimnaziji, to je nesto sto biras po nekim kriterijima, ali osnovna... pretesko, a svi moraju pratiti istu razinu. Dusu dalo za biznis sa instrukcijama samo da bi savladao osnovno.

  2. #2
    mitovski avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    4,130

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    "Dosta zahtjevna " je blago receno.
    Jos bih i tolerirala tu zahtjevnost u gimnaziji, to je nesto sto biras po nekim kriterijima, ali osnovna... pretesko, a svi moraju pratiti istu razinu. Dusu dalo za biznis sa instrukcijama samo da bi savladao osnovno.
    I to biznis na crno.

    Slažem se. Previše svega, nabacanog, naguranog. Djeca iz škole izlaze s nekakvim poluznanjem. Najgore od svega je što im već od nižih razreda ovakav sustav ubije volju za učenjem i školovanjem. Osim ako imaš suludu sreću pa naletiš na učiteljicu ili učitelja koji to uspije izvuć.

  3. #3
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    "Dosta zahtjevna " je blago receno.
    Jos bih i tolerirala tu zahtjevnost u gimnaziji, to je nesto sto biras po nekim kriterijima, ali osnovna... pretesko, a svi moraju pratiti istu razinu. Dusu dalo za biznis sa instrukcijama samo da bi savladao osnovno.
    Slažem se. Ono što nedostaje su dobri temelji. Meni se činilo da to gradivo uopće ne ponavljaju. Prebrzo se išlo dalje samo da se odradi plan i nedajbog gripe ili tako nečega, klinci uopće nisu mogli pratiti. A moji sinovi nikada nisu imali problema s tim, ali ako bi izostali s nastave, teško su hvatali korak. Znala sam ih poslati na dopunsku u tim situacijama. Osim toga, mi smo svojoj djeci mogli pomoći, a hrpa roditelja nije u prilici da to napravi, bez obzira na razloge.

    Gradivo trećeg i četvrtog razreda činilo mi se kao vreća za smeće, kao da je netko unutra bez ikakvog reda nagurao sve i svašta... Djeca su se baš patila s tim, jer nije bilo predaha ni dovoljno ponavljanja da im gradivo sjedne. Posljedice za mnoge su dugoročne. Iz razreda mog starijeg samo je on upisao matematičku gimnaziju. Iz razreda mog mlađeg sina nitko.

    S druge strane, mnoga bistra djeca procvjetaju u srednjoj školi, kad se nađu pred većim izazovima.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •