Pokazuje rezultate 1 do 50 od 129

Tema: Mala ometačica nastave

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    24,661

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    i
    I osobno stvarno vjerujem da je važno zdravo dijete bez poteškoća naučiti slušati sjedeći. I da je to vrlo korisna aktivnost za razvoj i za život. To se može vježbati kod kuće. Ona sjedne, ti čitaš novine i ona sluša. Pa ju ti pitaš neko pitanje razumijevanja i daješ bodove. Kad se ustane, prekine te u čitanju, dobiva negativni bod. Cilj je skupiti deset bodova. Bez nagrade,btek toliko da ih skupi...
    Veliki potpis na casu na cijeli post, a posebno je bitno i ovo citirano.

    Nisam htjela biti party breaker, ali zaista je bitno i da dijete shvati pravila u školi, da ih se trudi poštovati i da me se krivo ne shvati, ali i druga djeca imaju pravo na neometanu nastavu.

    Razred mog sina nije godinu i pol mogao imat normalnu nastavu (radilo se u punoooo ozbiljnijom problematici, neusporedivo), samo hoću pojasnit malo i pogled iz druge perspektive.
    Naša učiteljica nije znala izaći na kraj s tom curicom i "patili" su zbog toga svi.

    Riri, sigurna sam da ćete vi naći način za riješiti ovu "bezazlenu" situaciju s brbljanjem, a može se naučiti i tiho šaputati ili odglumit da to nisi ti kad se naglo okrene učiteljice haha (ne pitaj kako znam , teško mi je šutit i dok trčim haha).

  2. #2

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj Lili75 prvotno napisa Vidi poruku
    Nisam htjela biti party breaker, ali zaista je bitno i da dijete shvati pravila u školi, da ih se trudi poštovati i da me se krivo ne shvati, ali i druga djeca imaju pravo na neometanu nastavu.

    Riri, sigurna sam da ćete vi naći način za riješiti ovu "bezazlenu" situaciju s brbljanjem, a može se naučiti i tiho šaputati ili odglumit da to nisi ti kad se naglo okrene učiteljice haha (ne pitaj kako znam , teško mi je šutit i dok trčim haha).
    Ne razumem kako je ovo poslednje izraz poštovanja pravila .
    I kod mog mlađeg postoji jedna i samo jedna nepodnošljiva brbljivica u razredu već petu godinu. Koja je svakom loncu poklopac, i koja uvek ima komentar na sve i svakoga, i koja prekida svaki čas. Bila je takva kod učiteljice i takva je sada kod razredne.
    A zašto je takva, shvatila sam kada sam pokušala pred razredom da razmenim par reči sa učiteljicom o nekoj situaciji sa svojim detetom.
    Ta curica je prišla do učiteljice i mene. Slušala je ceo razgovor i prekidala me svojim netraženim odgovorima PRE učiteljice.
    Učiteljica je sve to pratila sa smeškom, klimala glavom na njene odgovore i generalno sam imala utisak da vodim razgovor sa učiteljicinom PR menadžerkom.
    Takvu je poziciju zauzela i kod razredne.
    Jedino ima velikih problema sa polovinom drugih nastavnika, koji svaki treći dan urlaju na nju u čudu zašto ona misli da može da se šeta i otvara usta kako i kada hoće. Pa može, jer joj je godinama dopušteno da može.
    Tako da ima štošta da se kaže o razlozima postojanja konstantnih ometača nastave. Ali sve je to još jako daleko od deteta koje ide tek tri meseca u školu.
    Zapravo je veći problem detetov otpor prema školi, i zašto je učiteljica tako brza da sve svoje probleme prebaci na pedagoga.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pulinka, učiteljica prebacuje jer je barem dosad imala osjećaj da roditeljima to i nije neki problem. Eto, mala malo previše govori pod nastavom. Dok je iz učiteljičine perspektive Mala i dalje konstantno brblja... Roditelji s njom razgovaraju i nikom ništa, a ja svaki dan moram ostalih dvadeset i kusur nečem poučiti dok ova govori.
    A dijete mrzi školu jer tamo nije niz dlaku. Na francuskom i u vrtiću je bilo. I ne samo konkretnoj djevojčici, već svoj pametnom, radoznalih, zdravoj i brbljsjućoj djeci s prosječnim odgojiteljima i nastavnicima francuskog. Takva su djeca krasna, povedu ostatak, s njima možeš raditi dok pola grupe igra lovice ili boja zadnju vježbicu u knjizi jezika. U školi učitelj nema taj luksuz da pusti ove što im se ne da ili ne mogu jednako brzo da ne rade dok sa znatiželjnim brbljavcima ponavlja drugu kiticu pjesmice ili izrađuje ukrase za vrata. I tada ta djeca ili nauče da svi imaju pravo naučiti čak i onda kad to znači da se oni dosađuju ili nauče kako se uvući u guzicu učitelju i biti vječni miljenik. Govorim o zdravoj djeci bez poteškoća.

  4. #4

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Pulinka, učiteljica prebacuje jer je barem dosad imala osjećaj da roditeljima to i nije neki problem. Eto, mala malo previše govori pod nastavom. Dok je iz učiteljičine perspektive Mala i dalje konstantno brblja... Roditelji s njom razgovaraju i nikom ništa, a ja svaki dan moram ostalih dvadeset i kusur nečem poučiti dok ova govori.
    Da, ali ovo gledaš iz pozicije nastavnika, ne učiteljice. Nastavnik bi teoretski i trebalo da dobije decu koja su davnih dana savladala ponašanje u školi.

    Učiteljice imaju i tu specifičnu obavezu da decu prvo vaspitaju u učenike. I trebalo bi da su obučene za savladavanje bistre dece kojima je dosadno, bez neke preterane pomoći pedagoga. Naročito ako su roditelji stalno prisutni i sarađuju.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •