Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
Ma pulinka, ne znam kako me ti čitaš...
Ja sam pitala kako je tekao razgovor i zbog spominjanja pravilnika pitala za pravilnike. Nije bi bilo ni u primisli da bi ljudi trebali proučavati pravilnike ili da bi pedagog trebao ocjenjivati učiteljev posao nego zamoliti pedagoga da pomogne djetetu da profunkcionira u razredu kao ostala djeca. I da se djetetu prenese poruka da je važno i vrijedno iako postoji problem.
Meni se čini da u ririnoj situaciji čovjek želi pomoći svom djetetu, a ne da ispravlja loš školski sustav. Ako je potrebno da i promijeni odijeljenje ili školu, ali da tu odluku donese kad vidi da je učiteljica problem. Uopće ne mogu shvatiti da me pulinka čita na način da ja mislim da su Riri i muž krivi i da ih treba okrivljavati. Pa, svi imamo takvih situacija kad ne znamo kako pomoći djetetu.
Ja nikad nisam videla očigledniji primer u kome je učiteljica problem.
Što ne znači da dete ne ometa nastavu, nego ovo što sirius kaže- zašto bi dete bilo još četiri godine kod učiteljice koja u njoj ne vidi ništa osim ometača nastave? (iako je Riri na početku napisala da je dete izvršavalo rado i tačno svoje zadatke, bilo skoncentrisano i tačno prenosilo poruke).
Znači imala je savršeno sposobnu i motivisanu učenicu koja nije navikla da se disciplinovano i ćutke dosađuje, i taj problem nije umela da reši nikako drugačije nego da ga pretvori u još veći. Zašto bi se roditelji, pedagog, i samo dete trudili da dete "profunkcionira" u razredu, kada učiteljica nije za to zainteresovana? Iz mog iskustva, razred se postavlja prema učeniku onako kako se postavi učiteljica. Ako učiteljica stalno karakteriše dete kao problem, i učenici će zauzeti taj stav.
Prvi put čujem da se dete koje savršeno tačno ispunjava svoje zadatke, nije agresivno niti destruktivno, kažnjava nedovoljnom ocenom iz vladanja. Čini mi se da dete nema puno šta da izgubi kod druge učiteljice.