Pokazuje rezultate 1 do 50 od 412

Tema: Uvođenje cjelodnevne nastave

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,087

    Početno Uvođenje cjelodnevne nastave

    Za četiri godine (nakon eksperimentalne provedbe u 50 škola) kreće cjelodnevna nastava od 1. do 8. r. OŠ u cijeloj RH.

    Učenici će biti na nastavi od 8 do 15/15.30h, nakon čega do 17h kreću izborne besplatne slobodne aktivnosti, a nakon 17h slobodne aktivnosti koje se plaćaju.
    Satnice se u svim razredima povećavaju, a planirano je da učenici do 15.30h u školi nauče i naprave zadaće te da kućno učenje i instrukcije nestanu.

    https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrva...-vise-15318250

    E-savjetovanje traje izuzetno kratko, dva tjedna, a promjene su tektonske.
    https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/Ma...entityId=23700
    (treba otvoriti na računalu).

    Slobodno na e-savjetovanju i ovdje komentirajte KAO RODITELJI želite li to ili ne.

    Zanemarimo sada da se opterećenje nastavnika OŠ značajno povećava, odnosno ako budu imali neposrednog rada u nastavi ili popodnevnog rada i čuvanja djece pod odmorima od 8 do 15.30, plaća im se može povećati i do 25% (dakle, ostati ista!). Doduše, sastavljanje i ispravke listića, zadaćnica, ispita i sl. i dalje će raditi kući jer u školi nemaju gdje ni kada (učiteljski kabineti ne postoje).

    Komentirajmo kao roditelji, a ja ću vas podsjetiti na par sitnica:
    - što će biti s djecom s teškoćama u učenju? oni koji ne skuže gradivo ujutro, neće ni popodne od 13 do 15h, budimo realni

    - što će biti s učenicima koji pohađaju posebna razredna odjeljenja i koji jedva da izdrže 4 školska sata?

    - što će biti s učenicima koji jedva izdržavaju i do 12.30 , a kamoli do 15.30 (radi se napr. o učenicima koji trpe školski bulling ili se iz bilo kojeg razloga u školi osjećaju loše)

    - vjerujemo li da će se zaista preko tjedna ukinuti kućno učenje i instrukcije? ako je nastavnik loš/nesposoban ujutro, loš je i popodne. ako učenik nije sposoban učiti u grupi, u buci među drugima, to je za njega izgubljeno vrijeme. biologija i sve one silne stranice povijesti i geografije zapamtit će se u ta dva sata? i vježbanje matematike, kemije i fizike?

    - ovo znači kraj odnosno vrlo značajno reduciranje plesnih i glazbenih škola jer se njihov program baš nikako ne može ugurati između 15 i 17h ili nakon 17h, osobito ako "gostuju" u osnovnim školama. konkretno, kako bi sedam ZG glazbenih škola moglo gostovati u stotinjak ZG osnovnih škola? ako ostanu na svom radnom vremenu od 16 do 21h, to im znači redukciju ponegdje i 2/3 svog kapaciteta.

    ...
    nastavite niz ako smatrate da je potrebno, a slobodno navedite i pozitivne strane ove reforme.
    Posljednje uređivanje od čokolada : 23.03.2023. at 20:28

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •