Pokazuje rezultate 1 do 50 od 412

Tema: Uvođenje cjelodnevne nastave

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,617

    Početno

    Sto se tice odlucivanja roditelja o obrazovnom programu, nisam sigurna da je tu demokracija bas pozeljna. To bi negiralo struku.
    Jadro je napisala da nastavnik ne moze to odraditi. S tim se u potpunosti slažem, ako bi to predviđalo toliko značajno povećanje NASTAVNOG opterećenja. Ali ako sam dobro shvatila, uvode se nastavnici tjelesnog. Učiteljima to ne paše. Kod nas kad je lijepo vrijeme djeca su na dvorištu i ne radi se ništa s njima. Učitelji sjede na klupi. Nemam ja nista protiv toga da su djeca vani, ali to nije tjelesni. Također vjeronauk, engleski, informatiku, to ne rade učiteljice. Ostane im hrv, mat, pid, glazbeni i likovni. Nekad su razredi imali preko 30 ucenika, sad ih kod nas ima 20. I broj djece i testova za ispraviti se smanjio. Jedino sto sam shvatila je da ima sve vise problematicne djece, s poremecajem paznje. To me stvarno zanima kako ce rijesiti s produzenom nastavom. Hoce li to omoguciti dodatni rad s takvom djecom, ne znam. Trenutno je gradivo prvog razreda sramotno malo. Kod nas 3/4 djece rijesi 100% test. Je malo nabrijan razred, ali bu za tu djecu produzetak nastave u smislu ponavljanja gradiva stvarno bio veliki gubitak vremena. Tako da ako zadrze gradivo koje treba savladati, to je lose i za pametnu djecu bez poteskoca, i za dobar dio djece s poteskocama.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Dec 2009
    Postovi
    111

    Početno

    Citiraj Jelena prvotno napisa Vidi poruku
    Sto se tice odlucivanja roditelja o obrazovnom programu, nisam sigurna da je tu demokracija bas pozeljna. To bi negiralo struku.
    Jadro je napisala da nastavnik ne moze to odraditi. S tim se u potpunosti slažem, ako bi to predviđalo toliko značajno povećanje NASTAVNOG opterećenja. Ali ako sam dobro shvatila, uvode se nastavnici tjelesnog. Učiteljima to ne paše. Kod nas kad je lijepo vrijeme djeca su na dvorištu i ne radi se ništa s njima. Učitelji sjede na klupi. Nemam ja nista protiv toga da su djeca vani, ali to nije tjelesni. Također vjeronauk, engleski, informatiku, to ne rade učiteljice. Ostane im hrv, mat, pid, glazbeni i likovni. Nekad su razredi imali preko 30 ucenika, sad ih kod nas ima 20. I broj djece i testova za ispraviti se smanjio. Jedino sto sam shvatila je da ima sve vise problematicne djece, s poremecajem paznje. To me stvarno zanima kako ce rijesiti s produzenom nastavom. Hoce li to omoguciti dodatni rad s takvom djecom, ne znam. Trenutno je gradivo prvog razreda sramotno malo. Kod nas 3/4 djece rijesi 100% test. Je malo nabrijan razred, ali bu za tu djecu produzetak nastave u smislu ponavljanja gradiva stvarno bio veliki gubitak vremena. Tako da ako zadrze gradivo koje treba savladati, to je lose i za pametnu djecu bez poteskoca, i za dobar dio djece s poteskocama.
    Slažem se da nije dobro da roditelj odlučuje o sadržaju obrazovanja. Ali roditelj ima pravo odlučiti hoće li dijete biti u eksperimentu ili neće.
    Mislim da bi škola trebala tražiti suglasnost oba roditelja za pristanak u sudjelovanju. Taj pristanak nas se traži za uključivanje u produženi boravak, za svaki izborni predmet na kraju nastavne godine, navodno je naša učiteljica tražila i pisani pristanak za uključivanje na dopunsku nastavu. Traže nas pisani pristanak za odlazak u muzej ili kazalište i mislim da nas trebaju tražiti i pristanak da nam djeca sudjeluju u obliku nastave koji se tek uvodi, koji traje cijeli dan i koji iduće 4 godine neće biti obavezan za sve učenike u Hrvatskoj, nego učenike pedeset škola koje se jave.

    Ovo je inače prvi puta da se neki eksperiment u školi provodi na svim razredima, nema ništa postepeno.
    Djeca koja će u 23/24 godini biti 7. i 8. razredi također bi trebala biti dio programa. Njima će, sa sadašnjom satnicom, nastava trajati do 14:00 ili 15:00h. Djeci koja sada nemaju vjeronauk, imat će nekakav izborni predmet za koji se također ne zna kako će biti napravljen i tko će ga izvoditi. Od 15:00 -17:00 imat će nekakvu dopunsku ili dodatnu nastavu, za koju se isto ne zna tko i kako će ju držati, ali za djecu će biti obavezno da su na njoj. Tek nakon 17:00 ići će na svoje, izabrane, slobodne aktivnosti. Dakle, cijeli dan u školi!

    Djeca koja bi išla na pripreme za npr. Školu primjenjene umjetnosti i sl., to sigurno neće moći i u neravnopravnom položaju su u odnosu na djecu iz drugih škola. Djeca koja bi išla na prireme iz matematike jer su neke gimnazije uvele prijemne ispite, neće imati kada (a predmet se dost loše predaje u školi, nastavnici stalno odlaze).
    I tu su još i sport i muzička za brojnu djecu.

    Ja bih voljela da me škola pita. Ako većina odluči da je ZA, prebacit ću dijete u drugu školu. Ali možda nema te većine. Prije nego mijenjam djetetu poznato i drago okruženje vršnjaka, voljela bih imat mogućnost donošenja odluke.

    Hvala na ovoj raspravi, malo mi se iskristaliziralo što činiti.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •