Pokazuje rezultate 1 do 50 od 412

Tema: Uvođenje cjelodnevne nastave

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #11

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj Bubilo Bubich prvotno napisa Vidi poruku
    Pa evo ja od jučer cijelo vrijeme razmišljam o toj trojci ili četvorci. Nije stvar u tome da dijete tu i tamo dobije trojku, a zalomilo se mojima i 1 i 2 (i nikad nitko nije radio frku oko toga)…

    Nego moj jaki osjećaj da bi oni u konačnici prolazili s nečim između 3 i 4 bez mog angažmana.
    Evo, da sad pustim do kraja godine apsolutno sve, taj prosjek bi, sigurna sam, išao prema 4.0 .
    Ma čak ako i maknemo po strani roditeljsku želju (koja možda i nije samo puka želja jer svi znamo koliko je narasla važnost i moć ocjena, od OŠ nadalje), roditelj mora moći procijeniti i što je realno očekivati od djeteta.
    Ako vidiš da se trudi i radi, i prolazi na kraju s 3-4, pa ok, te su ocjene zarađene, ne mora imati 5 iz svega, i četvorka (trojka) je ocjena, itd.
    Ali ako vidiš da je sposobno za više, a dobiva slabije ocjene zbog nekih drugih razloga, kao što su loša kvaliteta nastave, zaostaci u gradivu iz prethodnih razreda (iz tko zna kojeg razloga), neorganiziranost, zaigranost... zašto ne pomoći djetetu da se sabere i napravi tako da postigne svoj maksimum ili blizu tome?
    Ok, ja ovo teoretiziram jer su situacije u kojima sam se morala uplesti bile vrlo rijetke. Ali neću tvrditi da ih nije bilo. A za prepoznavanje takvih situacija ipak treba barem donekle biti uključen u školske teme i pratiti što se dešava.
    I opet - nisam učila s njim niti mu pregledavala zadaće.
    Ali sam znala kakvu nastavu ima iz kojeg predmeta, i gdje treba biti na oprezu, a gdje mogu pustiti jer nije bitno. Govorim o osnovnoj školi - srednja je neka druga priča.

    Citiraj jennifer_gentle prvotno napisa Vidi poruku
    Sto se tice ocjena, nije mi uopce neprihvatljiva ni trojka ni cetvorka.
    Nije mi uopce toliko bitna ocjena koliko mi je krivo da zbog nezainteresiranih i neispirativnih profesora zamrzi neke predmete.
    Ovo je i meni bio prioritet. Ali na kraju se pokazalo da je moj utjecaj u tom aspektu bio zanemariv
    Posljednje uređivanje od tanja_b : 02.04.2023. at 08:48

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •