Nije rekla da oni ne žele stručnu procjenu, nego da je pedijatar ne želi jer smatra da je sve u redu. I ne čudi me to. Imamo sličnu situaciju s nećakom (također živi na njemačkom govornom području). U školi smatraju da postoji problem, logopedica smatra da problema nema.
Vjerojatno je dio problema zaista u dvojezičnosti, jer ako dijete ima ikakvih poteškoća u usvajanju govora, dvojezičnost će mu dodatno otežati situaciju. Kod mojeg nećaka, koji je nešto stariji (5 i pol godina), nije tako loša situacija jer on, na kraju, ipak govori, i normalno se razvija, ali je vrlo sramežljiv pred drugima i često uopće ne želi govoriti (kad se opusti, onda priča normalno, i hrvatski i njemački). Dugo vremena smo mislili da zaostaje u razvoju govora, pokazalo se da ne zaostaje, ali mu je dvojezična sredina otežala situaciju.

Ako ide logopedu redovito na terapije, što logoped kaže? Koja je njegova procjena?
I, još jedno pitanje - koliko dijete provodi vremena pred ekranom?