Citiraj Davor prvotno napisa
lavache, u nedemokratskim društvima vjerojatno postoje nešto efikasniji načini borbe, ali smo zapeli tu gdje jesmo i gombamo se kako možemo. Uglavnom si u pravu što se tiče uplitanja kao antireklame i posljedice isticanja štetnog proizvoda - što je opet neka vrsta reklame. Ipak, postoji u tome još jedna razina, a to je donošenje jedne ideje iz podsvijesti (reklama) u svijest (antireklama) i promišljanje o stvarnoj vrijednosti reklamiranog proizvoda. Otprilike kao kad hipnotiziranome pucnu prstima pred nosom. Otprilike dotle možemo ići demokratskim metodama.

Dojenačka formula je nešto malo manje očita katastrofa o one kada se, na primjer, u more izlije tanker nafte, uglavnom zato što se događa u dijelu populacije koji ima neznatnu financijsku i političku moć. Nezgodna strana moćnog dijela populacije je da je toga sasvim svjesna - moć je najlakše prakticirati nad slabijima. Skrivanje u mnoštvu i ignoriranje problema ovu populaciju čini još manje moćnom i zapravo neprimjetnom, a pozitivni zakoni ove tematike se ne provode. Zato treba djelovati.
divan govor.....si ti morti saborski zastupnik(160 riječi a zapravo ništa nisi rekao)